Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Heroixx

Heroixx

• Lid sinds 02 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2015
  • 17:50

Hallo iedereen,

ik ben sinds kort van plan om me een nieuwe degelijke smartphone aan te kopen. Gezien het gamma zo groot is en ik voor de beste prijs-kwaliteit wil gaan heb ik jullie advies nodig. Het mag wat geld kosten, maar een Note 4 van 700 euro is me iets te duurM'n voorkeur gaat uit naar Samsung, maar ik sta uiteraard open voor suggesties. Ik gebruik m'n smartphone het meest voor simpelweg te sms'en, bellen, maar ook vooral voor het mobiel internet. Daarom zou ik een nieuwe smartphone willen aankopen die zeker en vast 4G heeft (degene die ik nu heb heeft 3G en een krachtige processor die vlot en soepel draait. Ik ben niet zo een fan van fotografie dus het fototoestel dat erop zit zal zeker de doorslag niet geven… Nu heb ik wat zitten surfen en zoeken en twijfel ik tussen de Galaxy S5, de Galaxy Alpha of de Galaxy Note 3 (gezien de Note 4 me toch wat te duur is). Dus wat is jullie oordeel? De s5 is momenteel rond de 529 euro te koop, de alpha rond de 500 en de Note 3 rond de 450. Ik had gezien dat de Note 3 Neo aan 350 euro te koop was, maar is dit wel degelijk materiaal? De schermgrootte maakt me op zich niet zo veel uit, maar de grootte van de Note 3 spreekt me eerlijk gezegd wel aan. Ik luister!

Alvast bedankt.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6259
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 2 januari 2015
  • 19:56

Verplaatst naar Koopadvies-forum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren