Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RobWavelab

RobWavelab

• Lid sinds 02 april 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 15 december 2014
  • 16:13

Hi,
we zitten er aan te denken om toch ook eindelijk maar eens een tablet aan te gaan schaffen,
maar ik ben daar nog niet echt in thuis. (als in: welke de beste specs heeft voor de scherpste prijs)

wat voor ons belangrijk is:
1. prijs tot 250 euro
2. > 10inch (vanaf 10inch dus)
3. Wil hem zeer actief gaan gebruiken voor veel doeleinden, zoals:

• Chromecast aansturen
    Games (Niet de zwaarste games, denk aan: Shine Runner - Jetpack Joyride - Blocky Roads - Carmageddon - Angry Birds en wat Emulators)
    Films kijken met MX player
    Muziek luisteren met Rocketplayer
    Mail
    (ik hoef er niet perse mee te gaan bellen/smsen/whatsappen, dus Sim-kaart slot is geen pre, kan daarvoor Hangouts en Skype gebruiken)
    4. Merk maakt mij niet veel uit. Ben niet echt fan van Samsung met zijn zware schil, maar dat is op telefoon gebied, ik weet dus niet of dat op Tablet gebied hetzelfde gaat zijn.
    Ik vond Sony altijd redelijk fijn werken op mobiel op de vele foutmeldingen in de playstore na.
    Qua dat betreft vind ik de Moto G 4G en de OnePlus One die we nu hebben vele malen fijner!
    Dus of het nou een LG - Sony of ander A merk is maakt voor mij niet uit, als er een goedkopere Chinese variant is die hetzelfde/meer kan voor een mindere prijs dan ben ik voor! Samengevat: liefst eentje met zo min mogelijk lag dus
    5. Veel geheugen vind ik belangrijk. Ik heb vaak enorm veel apps op mijn mobiel staan, dit zal op de tablet niet anders gaan zijn.
    Ik las laatst dat iemand zei dat je beter voor een high-end tablet kan gaan dat een jaar oud is dan een nieuw budget tablet.
    Is zoiets in mijn budget haalbaar denken jullie?

oke, dus welke tablet zouden jullie adviseren?

thanx voor de tijd!

gr

Rob

Bewerkt (15 december 2014 16:29) | Fouten in post

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren