Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tycho_van_malderghem

tycho_van_malderghem

• Lid sinds 26 augustus 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 12:50

Aangezien ik op zoek ben naar een tablet was ik wat info gaan opzoeken over hoe een juiste tablet te kiezen. Il ben een veeleisende consument op gebied van technologie en zocht direct naar een toestel dat mij een goede gebruiks ervaring kon geven en eventueel een keyboardhoes beschikbaar.
Mijn oog viel op de Samsung Galaxy tab pro 10.1 deze viel binnen mijn normen met het mooie scherm en de functies die Samsung voorziet. Ik stond op het punt hem te kopen tot ik op internet de Samsung Galaxy tab s 10.5 zag. Nu vroeg ik mij af is het prijskaartje wat toch meer dan 100 euro meer is het waard ik heb nog geen amoled scherm in mijn bezit gehad en vroeg me af of mede omdat de resolutie hetzelfde is dit een goed voordeel is en die ene GB ram meer maakt dit zoveel uit dus wat denken Julie tab s of tab pro help mij met deze keuze aub ik geraak er niet aan uit door mijn gebrek aan kennis maar met de roep voor het beste groeten Tycho

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 19:32

Ik denk dat het die 100euro extra voor jouw geval wel waard is.
je zegt zelf al veeleisend te zijn.
die ene GB extra is iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht daar die bekend dat deze tablet beter toekomst proef is dan de andere.

Zelf ben ik fan van amoled schermen, de kleuren willen soms wel eens wat onnatuurlijk zijn, echter zie je de kleuren gewoon van de scherm af spatten, bij wijze van spreken.

in het geval van de schermen zou ik naar een mediamarkt gaan of iets in die trend en beide schermen gewoon bekijken.

succes!

Bewerkt (2 juni 2014 19:33)

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren