Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Vannisje

Vannisje

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2014
  • 14:51

Hallo,
Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen bij Vodafone, maar vind het enorm moeilijk om een keuze te maken qua smartphone. Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S3 en ben daar altijd enorm tevreden over geweest. Nu zit ik te twijfelen welke smartphone ik het beste kan uitkiezen. Momenteel lijkt het zo dat de S5 een van de beste smartphones van dit moment is (APPLE gaat hem sowieso niet worden). Maar nu heb ik tot uiterlijk mid-september de tijd om mijn abonnement te verlengen en en nieuw toestel uit te kiezen. Ik wil niet de fout begaan dat ik nu al een telefoon uit kies en dat er voor september nog een andere nieuwe powerhouse telefoon uitkomt. Is er hier iets over bekend? Of misschien een nieuwere versie van de S5? Wat zijn jullie ervaringen met de S5 of wat is jullie advies in de keuze voor een nieuwe smartphone? Ik ben maar een leek op het gebied van nieuwe releases etc dus ben erg benieuwd en hecht veel waarde aan jullie advies. Dankjewel

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 mei 2014
  • 15:30

Verplaatst naar Koopadvies-forum

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 5 mei 2014
  • 16:57

De S5 is zeker geen slechte keus, ik ga hem hoogstwaarschijnlijk ook binnenkort aanschaffen. Maar als je tot half september de tijd hebt dan zou ik nog even wachten, want er komt in juni een luxere versie van de S5 en de gewone zal de komende maanden waarschijnlijk wel wat goedkoper worden. Het goedkoopst ben je uit door een los toestel te kopen met een sim only, maar dan moet je wel ineens het geld ervoor hebben natuurlijk.

Bewerkt (5 mei 2014 16:58) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Vannisje

Vannisje

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2014
  • 17:31

Bedankt voor je reactie! Ja wellicht zul je een stuk goedkoper uit komen met een simonly abonnement, maar ik zag toevallig de aanbieding staan van de Galaxy S5 en dacht laat ik eens gaan informeren! Maar goed om te weten dat er nog een luxere variant uit komt in juni! Dat zijn dus precies die dingen die ik moest weten haha. Ik ga eens op onderzoek uit of ik er iets over kan vinden op internet. Dankjewel!

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 19:45

bij twijfel over de verbetere versie van de S5 kun je ook nog ff wachten tot de Note 4.

Bewerkt (2 juni 2014 19:45)

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren