Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Joran94

Joran94

• Lid sinds 15 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 april 2014
  • 13:55

Hallo mensen,

over een week mag ik mijn abonnement verlengen, ik heb nu de HTC One X, en zit erg te twijfelen tussen de Note 3 en de S5..

Mijn vraag:
-mensen met de Note 3, hoe bevalt deze? voor en nadelen?
-Mensen met de S5, waarom zou ik voor de S5 moeten gaan ipv de Note 3?

alvast bedankt!

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 15 april 2014
  • 14:23

s5 zou ik niet nemen dan de s4 (en nog 100 euro terug t/m eind april)
nadeel van note 3 is het grote scherm, tenzij je dat niet erg vind.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 15 april 2014
  • 16:54

Joran94
Hallo mensen,

over een week mag ik mijn abonnement verlengen, ik heb nu de HTC One X, en zit erg te twijfelen tussen de Note 3 en de S5..

Mijn vraag:

alvast bedankt!

Een telefoon is toch iets persoonlijk vind ik. Het is heel lastig om voor een ander te bepalen wat hij zou moeten kiezen, immers mijn keuze hoeft de jouwe niet te zijn.

Waarom zou je moeten kiezen voor de Note: mooi groot toestel met zeer mooi scherm, Stylus waar je mee kan schrijven, tijdens het bellen kun je snel een notitie maken mocht dit nodig zijn. Qua software en applicaties is het bijna om het even welke Samsung je kiest. Ik persoonlijk vind de Note wel erg zwaar vooral tijdens lange telefoongesprekken merk je dat.

Waarom zou ik de S5 kiezen: nieuwe Users interface die ik een stuk mooier vind dan de S4. Handzamer formaat dan de Note. Is sneller dan de Note (geen idee of dit in de praktijk echt veel scheelt) hartslagmeter (ja, ik vind het wel een grappig ding)

Zo zie je maar dat het toch erg persoonlijk is en om dan maar met mijn persoonlijke voorkeur af te ronden: absoluut de Nexus 5 (geintje) de S5

Bewerkt (15 april 2014 17:08)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Joran94

Joran94

• Lid sinds 15 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 april 2014
  • 18:31

meule
Joran94
Hallo mensen,

Mijn vraag:

alvast bedankt!

Een telefoon is toch iets persoonlijk vind ik. Het is heel lastig om voor een ander te bepalen wat hij zou moeten kiezen, immers mijn keuze hoeft de jouwe niet te zijn.

Waarom zou je moeten kiezen voor de Note: mooi groot toestel met zeer mooi scherm, Stylus waar je mee kan schrijven, tijdens het bellen kun je snel een notitie maken mocht dit nodig zijn. Qua software en applicaties is het bijna om het even welke Samsung je kiest. Ik persoonlijk vind de Note wel erg zwaar vooral tijdens lange telefoongesprekken merk je dat.

Waarom zou ik de S5 kiezen: nieuwe Users interface die ik een stuk mooier vind dan de S4. Handzamer formaat dan de Note. Is sneller dan de Note (geen idee of dit in de praktijk echt veel scheelt) hartslagmeter (ja, ik vind het wel een grappig ding)

Zo zie je maar dat het toch erg persoonlijk is en om dan maar met mijn persoonlijke voorkeur af te ronden: absoluut de Nexus 5 (geintje) de S5

Bedankt voor de info/mening. Het is zeker een persoonlijk iets, maar mijn doel is om via ervaringen van gebruikers mijn mening te vormen.

Het beeld dat ik bij de S5 heb is toch dat er niet heel veel anders is dan mijn HTC One X, of de S4 zoals eerder genoemd, anders dan de snelheid en kleine dingetjes als vingerscanner en hartslagscanner. De Note 3 is veel meer een vernieuwing in ruimer opzicht. Vraag is alleen is de grootte wel handig in snelle omgang. (geen zin om elke keer mn handen vol te hebben aan het typen)

Bewerkt (15 april 2014 18:31)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 15 april 2014
  • 18:47

Ook de note 3 is niet een echte vernieuwing tov de note 2 net zoals de S5 tov de S4. Het is en blijft lastig :-)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 15 april 2014
  • 21:45

Ik vind het ook een lastige keuze, vooral omdat de specs niet zo heel veel verschillen. Zelf ben ik ook aan een nieuw toestel toe, twijfel tussen S4 en Note 3. Ik denk dat je ze bij bijv. MediaMarkt even naast elkaar moet proberen…

Bewerkt (15 april 2014 21:46) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

yasje

yasje

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 19 april 2014
  • 10:37

mijn vraag aan jou: waarvoor wil je mobiel gebruike?

game?
of alleen wappe facebook snapchats, fotos etc…
of wil je er alles mee doen?

coolnessQ

coolnessQ

• Lid sinds 19 april 2014
  • Berichten 155
  • Reputatie 10
  • 20 april 2014
  • 11:43

Een rumor zegt dat de Note4 een youm display krijgt,dus dan kan je due Note4 buigen
Dus dan zou ik eerder voor de Note4 gaan inplaats van de S5

Bewerkt (20 april 2014 11:44) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren