Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

wouterkuyper

wouterkuyper

• Lid sinds 29 augustus 2012
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 02:18

Als ik graag goede foto's maak met mijn telefoon, welke telefoon van, zeg, na de s3, kan ik dan het beste aanschaffen?
bedankt!
W

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6150
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 9 februari 2014
  • 12:43

Aangezien dit een aanschafvraag is hoort deze vraag dus niet in Algemeen Android thuis en daarom verplaatst naar Koopadvies-forum.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2304
  • Reputatie 70
  • 9 februari 2014
  • 12:59

wouterkuyper
Als ik graag goede foto's maak met mijn telefoon, welke telefoon van, zeg, na de s3, kan ik dan het beste aanschaffen?
bedankt!
W
Inkoppertje: De S4
Maar als je echt goede foto's wilt maken, koop dan een goed fototoestel.

wouterkuyper

wouterkuyper

• Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 18:39

Dank voor de reactie! Ja de s4 zoom was me ook al opgevallen natuurlijk. Maar is die beter dan de Sony topmodellen? Ik kan me iets herinneren van een betere lens of betere kleuren of zoiets, maar kan me niet herinneren waar dat vandaan kwam.
En andere merken hoef ik dus niet naar te kijken?
W

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 9 februari 2014
  • 18:42

http://www.nokia.com/global/products/phone/lumia1020/
41 megapixel misschien iets voor u?

coenox

coenox

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 20:56

Heb je zelf al wat huiswerk gemaakt? Lijstje maken met mogelijke toestellen, voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt (buiten foto's, instelmogelijkheden zoals iso, Xenon flits), etc. Nodige reviews gelezen?

wouterkuyper

wouterkuyper

• Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2014
  • 13:05

coenox
Heb je zelf al wat huiswerk gemaakt? Lijstje maken met mogelijke toestellen, voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt (buiten foto's, instelmogelijkheden zoals iso, Xenon flits), etc. Nodige reviews gelezen?

Ik heb her en der wel wat gelezen ja, maar het is moeilijk voor een leek als ik om door de bomen en de cijfers het bos te zien.

http://www.nrc.nl/tech/2013/10/30/schieten-met-high-end-smartphones-een-test-met-zes-modellen/

Deze bijvoorbeeld. En 41 megapixels bijvoorbeeld….hoe goed is dat in vergelijking met hoe goed een lens is? 41megapixels zoom is erg goed lijkt me,…maar is dat beter dan de 10x optische zoom van de s4? Ik vinhet prettig om zo weinig mogelijk zelf in te stellen, dus de automaat moet goed zijn,…etc. Plus,..veel van wat vindbaar is gaat niet over de laatste toestellen,…

Zijn er mensen die recentelijk op een vergelijkbare manier hebben gekozen? Wat hebben jullie gekozen en waarom?
W

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren