Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EYES-T

EYES-T

• Lid sinds 02 november 2013
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 december 2013
  • 10:02

Hoi,

Eerst en vooral : ik wist niet goed in welk subforum ik deze vraag moest plaatsen omdat ik er geen vond over tablets als toestel in het algemeen, ik kan er natuurlijk naast gekeken hebben.

Overwegend om een tablet te kopen, hier mijn “newbie question” : klopt het dat je de tablets die ook kunnen werken op het GSM-signaal en dus een simkaart nodig hebben, enkel vindt in het duurdere segment van het aanbod tablets? Dat je met de goedkopere dus enkel kan werken via WiFi en afhankelijk bent van een open signaal in de buurt. Bij de specificaties van die toestellen staat meestal enkel WiFi maar ik zou hier graag zekerheid over hebben.

Alvast bedankt voor elke reactie en prettige feestdagen gewenst!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6008
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 december 2013
  • 10:23

Ik snap dat je niet helemaal het juiste forum kon vinden. Algemeen Android is het ook niet echt, want dat gaat meer over de software. Ik heb hem in het Koopadvies forum geplaatst, omdat je soort van op zoek bent naar een budget 3G tablet

Ze zijn er wel, maar je moet wel weten waar je moet zoeken. Ik vind tweakers wel een goeie site om achter (de prijzen van) elektronica te komen. Als je daar zoekt op 3G tablet en de resultaten rangschikt op prijs komen er best een aantal naar voren. Zie ook hier.

Maar kijk wel goed na of het inderdaad 3G tablets zijn, niet alle resultaten zijn correct. Maar voor bijv 150 euro heb je een 8-inch archos tablet met 3G.

Bewerkt (22 december 2013 10:26)
EYES-T

EYES-T

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 december 2013
  • 18:50

Nanders, bedankt voor de goede raad!

EYES-T

EYES-T

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 12:25

Na wat gelezen te hebben over tethering, ga ik die voorwaarde van 3G toch maar laten vallen.

Mijn oog viel op de ACER Iconia B1-710-16 GB.

Voor specs zie : http://tweakers.net/pricewatch/344622/acer-iconia-b1-710-16gb-wit/specificaties/

En reviews : http://www.expertreviews.co.uk/laptops/1300453/acer-iconia-b1/

Aangezien ik die kan kopen voor 125 Euro lijkt me dit een ideaal instapmodel voor een eerste tablet.

Of toch nog maar wat sparen voor de ASUS Google Nexus 7 (2012) 32Gb die me dan weer 188 Euro kost?

Alle commentaar wordt in dank aanvaard.

Nog een prettig nieuwjaar gewenst!!

Bewerkt (31 december 2013 20:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren