Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

yasje

yasje

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 28 november 2013
  • 11:29

Hallo allemaal,

wil tijdelijk even een vervangend telefoon halen tussen de 50-150 euro

en ik dacht aan: Lenovo A850

iemand ervaring ermee?

Als je met een ander komt die goede revieuws heeft mag je me daarbij ook tippen!

Ben opzoek naar 5 inch, 1gb ram, rom itnereseerd me niet… en wil graag ook custom rom erop zetten…

Alvast bedankt!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 28 november 2013
  • 11:49

Topic verplaatst naar koopadvies forum.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Fraxon

Fraxon

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 28 november 2013
  • 14:39

50-150 euro is net een prijs categorie waarin je niet al te goede smartphones kunt kopen.
Vooral als je 5inch wilt met 1GB en ook nog redelijk wat custom rom support. Als je toch op zoek bent naar een budget toestel die dit allemaal wel heeft, kijk dan even naar de Moto G van Motorola. Deze heeft 4,5 inch scherm, 1GB Ram, Quad Core processor en draait op standaard android. Op dit moment betaal je bij een paar online winkels in Nederland 215 euro ervoor, maar ik verwacht dat ze snel onder de 200 zitten.

Als je niet bang bent om via Chinese webshops toestellen te kopen, kun je ook daar even rondspeuren.
bijvoorbeeld : http://geekbuying.com/category/SmartPhones-315/

yasje

yasje

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 28 november 2013
  • 14:43

Fraxon
50-150 euro is net een prijs categorie waarin je niet al te goede smartphones kunt kopen.
Vooral als je 5inch wilt met 1GB en ook nog redelijk wat custom rom support. Als je toch op zoek bent naar een budget toestel die dit allemaal wel heeft, kijk dan even naar de Moto G van Motorola. Deze heeft 4,5 inch scherm, 1GB Ram, Quad Core processor en draait op standaard android. Op dit moment betaal je bij een paar online winkels in Nederland 215 euro ervoor, maar ik verwacht dat ze snel onder de 200 zitten.

Als je niet bang bent om via Chinese webshops toestellen te kopen, kun je ook daar even rondspeuren.
bijvoorbeeld : http://geekbuying.com/category/SmartPhones-315/

bedankt, en ik wil ze juist uit china lekker goekdoopik zal even rond neuzen…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren