Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EvertC

EvertC

• Lid sinds 08 november 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 november 2013
  • 14:28

Hallo allen,
Ik heb nu nog een S3 maar wil een Nexus 5 kopen. Vooral vanwege het achterblijven van onnodige apps van fabrikanten en een betere prestatie. Ik wil ermee Whatsappen, nieuwsapps bekijken, beetje browsen, muziek luisteren en foto's maken voor als ik op vakantie ben. Moet ik dan de 16 GB met cloudopslag hebben of dan liever de 32 GB versie? Hopelijk komt ie ook in NL.

Graag jullie mening/advies

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 8 november 2013
  • 14:42

dat zal sowieso een groot verschil zijn zowel in snelheid en scherm ,ik had een nexus 4 en nu verkocht en een nexus 5 gekocht(is onderweg),tja 16gb tis te zien wa je er al ga opzetten he?ik had persoonlijk genoeg met mijn n4 aan 16gb maar nu een 32gb gekocht maar zal ik nooit volkrijgen hoor weet ik nu al

Patt_e

Patt_e

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 8 november 2013
  • 14:43

Ik ben zelf ook van een S3 naar N5 gegaan en naar mijn mening: ja! Het scherm van de N5 is belachelijk scherp vergeleken met het AMOLED scherm van de S3. Kwaliteit voelt veel beter, sneller etc. En uiteraard het mooiste: geen touchwiz crap maar puur Android

Heb zelf ook de 16gb versie en als je gebruik maakt van Spotify, Google music etc en je download geen Gameloft games van 1,5gb, of wilt er 20 full hd films op hebben dan zie ik geen reden om voor de 32gb versie te gaan. Uiteraard is dit mijn mening en zullen andere mensen er anders over denken

HTC Desire => Verkocht
Xperia Mini Pro => AOKP 4.1
Galaxy Nexus = > RIP
Galaxy S3 => Verkocht
Nexus 7 => RIP
Nexus 7 '13 => Dirty Unicorns 5.1.1
Nexus 5 => Dirty Unicorns 5.1.1

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 8 november 2013
  • 14:46

Hier een Galaxy S4 Gebruiker overgestapt naar Nexus 5 16GB.. Ook voor mij voldoende ruimte, ondanks ik 2 grote Games (Asphalt 8 & Rayman) en diverse apps en foto's erop heb staan nog ruim 7GB over.. Ik krijg mijn 16GB ook niet vol dus!

EvertC

EvertC

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 november 2013
  • 15:13

Allen veel dank voor jullie reacties. N.a.v. Dit ben ik geneigd de16GB versie te kopen. Ik wacht nog even de berichtgeving af of de 32GB naar NL komt maar anders de 16 GB. Ik ben blij verrast dat een dergelijk goede telefoon voor zo weinig gekocht kan worden.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 9 november 2013
  • 09:17

LG Heeft al laten horen dat de 32GB “niet” naar de Benelux komt..

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 november 2013
  • 09:30

marcodehaas1987
LG Heeft al laten horen dat de 32GB “niet” naar de Benelux komt..

Waar heeft LG dat laten horen dan? Zover ik het verhaal goed begrepen heb bepaalt LG dit namelijk niet maar is Google die bepaalt waar en wanneer de Nexus op de markt komt. Een vrij vertaald antwoord van Bas Dekker van LG “ wij weten ook niet of en wanneer de 32gb naar Nederland komt aangezien Google leading is”

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 9 november 2013
  • 09:56

Dit kwam voorbij op Tweakers forum…

"Geachte heer Ozdemir,

Fijn te horen dat u interesse heeft in een van onze LG producten.

Helaas moeten wij u teleurstellend antwoorden op uw vraag; de 32 GB versie van de Nexus 5 zal niet uitgebracht worden in de Benelux.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux Sales B.V.

Naam medewerker verwijderd
Customer Service Representative
"

Bewerkt (9 november 2013 12:57)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 november 2013
  • 10:01

Ok dank je wel.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

EvertC

EvertC

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 november 2013
  • 13:00

Dat is jammer. Maar afgaande op de reacties is 16 GB nog aardig wat. En ik denk dat ik foto's e.d. toch meteen op mijn nas opsla, dus 32 GB is niet eens nodig.

Het is gewoon een zeer mooi toestel voor die prijs. Belangrijkste voor mij is dat ik stock android erop wou hebben. Je wilt niet weten hoeveel onzinnige apps je niet gebruikt met touchwiz.

Edit: heb m besteld en ben in blijde verwachting van mijn telefoon

Bewerkt (10 november 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren