Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 16:05

Hallo allemaal,

Ik overweeg een HTC One aan te schaffen. Het lijkt me het beste toestel wat er op dit moment op de markt is (samen met de S4 en de Xperia Z dan, maar ik vind het design van de One beter). Nou is mijn vraag aan jullie, die het toestel al hebben, bevalt hij? Voldoet hij aan je verwachtingen? Zijn er problemen mee die alle/veel HTC One's hebben? Kortom: adviseer je hem of niet?

Alvast bedankt!

Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 08:41

Ik heb de One gisteren gekocht. Hiervoor een Nexus.
Pluspunten: heel erg mooi ontwerp en degelijke bouw, geen plastic-gevoel als bij Samsung, supersnel, zeer goed geluid, goede accu en een top-scherm.
Nadelen (tot zover): vanwege het aluminium kan het toestel wat warm worden (hetgeen geen kwaad kan)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 3 augustus 2013
  • 10:07

Verplaatst naar Koopadvies-forum

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 10:31

Janneman
Pluspunten: heel erg mooi ontwerp en degelijke bouw, geen plastic-gevoel als bij Samsung, supersnel, zeer goed geluid, goede accu en een top-scherm.
Nadelen (tot zover): vanwege het aluminium kan het toestel wat warm worden (hetgeen geen kwaad kan)

Goed om te horen, als ik dat zo hoor gaat het idd de One worden voor mij. Iemand anders nog ervaringen?

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 11:56

Arieblabla
Janneman

Goed om te horen, als ik dat zo hoor gaat het idd de One worden voor mij. Iemand anders nog ervaringen?

Hoi..ik had de vorige Htc One X, ben nu naar Xperia Z omdat alleen maar probs had met de htc..dit wil niet zeggen dat de nieuwe htc one dezelfde problemen zal geven maar ik ga nooit meer terug naar HTC..ga de xperia toch maar es ff “voelen” ergens…leuk toestel hoor en mss zeker zo belangrijk,Sony rolt zen updates tenminste tijdig uit….;-)

Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 10:55

Ik had de One X+ waarmee ik nooit problemen had. Die heb ik nu doorgeschoven naar mijn vriendin ;-)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 11:10

Janneman
Ik had de One X+ waarmee ik nooit problemen had. Die heb ik nu doorgeschoven naar mijn vriendin ;-)
En de One bevalt goed?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren