Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 17:14

Eerst en vooral het update beleid van HTC, ze lopen altijd achter op de andere grote merken. Daarnaast hadden ze eerst een update naar ICS beloofd voor mijn HTC Desire HD, om dan die belofte terug in te trekken.

Dan kwam de One X uit, en er waren massa's problemen met de eerste series die uitgekomen zijn. Zowel hier op AW, als op XDA kan je genoeg horrorverhalen hierover vinden.

En nu met de release van de One blijven ze de leverdatum uitstellen, wegens problemen met de productie van o.a. de camera. Hier op het forum loopt al een thread hierover…

Er is een reden waarom HTC verlies draait hè.

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 17:35

In dit geval zou ik voor de sony gaan , mooie scherm en een goede camera.
Wel hoor ik veel mensen klagen over de accu van Sony, die schijnt weinig te kunnen hebben.

De note 2 is zeker een opties je graag foto's en video's kijkt en accu is prima.

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

TwoAngel

TwoAngel

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 19:19

Ja de accu is echt een heel belangrijk punt.

*zucht* en toen ging ik toch nog maar eens naar de specs en reviews van de S4 kijken. En die schijnt erg goede foto's te maken. Iemand ervaring mee?

Jee, een normale vrouw heeft moeite met schoenen kopen…….. ik met een telefoon haha.

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 19:45

Wat wellicht ook een optie is, is de Galaxy S3 mini.
Hij moet qwa specs flink inleveren om de top telefoons , maar doordat hij een bescheiden super amoled scherm en een simpeler processor heeft gaat de accu vrij lang mee en zijn amoled scherm is best mooi.

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 07:54

RickD;401436
Wat wellicht ook een optie is, is de Galaxy S3 mini.
Hij moet qwa specs flink inleveren om de top telefoons , maar doordat hij een bescheiden super amoled scherm en een simpeler processor heeft gaat de accu vrij lang mee en zijn amoled scherm is best mooi.

Klopt. Dat zou een mooie telefoon zijn maar ik wil echt een high end toestel. Buiten de batterij verwacht ik ook nog eens (ja ja veeleisend haha) het uiterste aan prestaties en snelheid.

Na lang dubben denk ik dat ik nu op 99% S4 sta. Maar ja, niets zo veranderlijk als een vrouw natuurlijk. Ik heb nog even.

Bewerkt (22 april 2013 07:54)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 22 april 2013
  • 08:22

Je zou je mijn optiek niet druk maken om updates, een telefoon werkt goed zodra je koopt en een up date brengt vaak niet veel meer waarde, vind ik (custom roms daarentegen wel). Ook het formaat daar hoef je niet naar te kijken want (nu ga ik je in een hokje stoppen hoor) je bent een vrouw en die dragen altijd tasjes waar hun mobiel makkelijk in past. Dus dan valt er minder om naar te kijken voor toestellen.

HTC heeft geen verwisselbare accu en geen extra optie om een extra geheugen kaart erbij te prikken. Hij maakt wel mooie foto's en de optie HTC Zoe is leuk maar werkt alleen bij toestellen die dat ondersteunen. En die zijn er nog niet. Het formaat is goed en ligt lekker in de hand. Geluid is goed maar dat is van Samsung ook altijd geweest.
Verder is het een mooi toestel.

Dan kom ik bij Samsung , ja die heeft een verwisselbare accu (maar ik denk dat geen enkele accu bestand is tegen jouw eisen, misschien over 5 jaar), je kan er een extra geheugen bij stoppen plus je hebt in het verleden met de S3 meer gratis online opslag gekregen dan dat je nu krijgt bij de One ( via dropbox, bij de S3 kreeg je vijftig gb gratis opslag en bij de One krijg je 25gb) Als ik mij niet vergis kan de S4 ook draadloos opgeladen worden. Het scherm is altijd goed geweest , vind ik, die paar pixels zie je echt niet met het blote oog, tenzij je de gemaakte foto's op een poster wilt laten afdrukken.

Je merkt het vast wel, ik neig meer naar Samsung, ik heb de Note 2 als de S4 nog niet in mijn handen gehad maar ik mijn gevoel gaat uit naar de S4.

Bewerkt (22 april 2013 08:22)
TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 09:26

Ja de Samsung is absoluut een topper. De Note is ook altijd een toptoestel geweest voor me. Ik realiseer me dat de batterij niet echt bestand is tegen mijn eisen maar juist daarom vind ik het wel weer fijn dat ik een toestel heb waarvan ik de batterij kan verwisselen.

S4 heeft een paar erg leuke features. Heb je ze echt nodig? Waarschijnlijk niet, maar leuk zijn ze wel. Geluid is inderdaad altijd goed geweest en wat eigenlijk in de eerste reactie al gezegd werd ‘je bent tevreden over Samsung, waarom dan een ander’. Zit een punt in. Puur alleen om iets anders te proberen is misschien ook niet een goed argument.

Size maakt me niet uit. Ook mijn Note stopte ik gewoon in mijn broekzak. Ik vind het juist fijn een iets groter scherm te hebben met filmpjes enzo. De Note is een topper. De S4 ook. Voor nu is het de S4. Op alle vlakken wint ie het sowieso van de HTC en andere toestellen en dat is eigenlijk gewoon doorslaggevend.

Bewerkt (22 april 2013 09:26)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 09:31

DaveDH;401511
Je zou je mijn optiek niet druk maken om updates, een telefoon werkt goed zodra je koopt en een up date brengt vaak niet veel meer waarde, vind ik (custom roms daarentegen wel).

Maar als een leverancier de updates stop zet, valt meestal de development er rond ook op zijn gat. Dan krijg je custom ROMs die bijvoorbeeld JellyBean draaien, maar geen werkende camera hebben, of problemen met bluetooth enzo. Been there, never again

S4 lijkt me inderdaad een top keuze, of nog even wachten op de Note 3 (of Samsung Mega)

Bewerkt (22 april 2013 09:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren