Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TwoAngel

TwoAngel

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 13:13

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe smartphone. Ik ben zelf wel van de high end toestellen en ik twijfel momenteel tussen 3 toestellen (sorry voor de windowsphone ertussen maar wilde hem toch even opperen).

Ik neig heel erg naar de HTC. Het design is prachtig, voor zover ik de specs bekijk moet de performance ook top zijn en qua geluid en foto's zou ook alles ok moeten zijn. Ik heb de vergelijking op smartphoneshop gebruikt overigens.

Voor mij zijn een aantal dingen belangrijk. Foto's en film. 60% van de tijd gebruik ik voor foto's en filmpjes van van alles. Foto's zijn belangrijk voor me omdat ik veel van mijn kindje maak.

Daarnaast ben ik iemand die multitaskt. Zoals op mijn pc ook tig vensters openstaan, doe ik op mijn telefoon ook het liefst alles tegelijk en wil dan graag dat ie er niet trager van wordt.

Films kijken is wel een belangrijk punt ook. Ze moeten er makkelijk op te zetten zijn of ik wil inloggen om via het net wat te kijken.

Verder vind ik muziek belangrijk, moet ie snel zijn en de algemene apps als nieuws, weer, fb, twitter en dat soort dingen. Een game mag ik ook graag spelen.

Ik ben regelmatig een volle dag van huis en doe dan heel erg veel met mijn toestel. Batterij moet dus een volle dag mee kunnen gaan. Op zo'n dag maak ik foto's, filmpjes en uiteraard hou ik ook nog mijn fb en alles bij.

Nu mijn vraag. Ondanks dat ik enorm neig naar de HTC wilde ik toch weten of dit inderdaad de winner is of dat beide andere toestellen het hier nog van zouden kunnen winnen. Bedoeling is wel om er een tijd mee te doen (al is dit een ijdele gedachte) dus wil ik eens een weloverwogen keuze maken.

Alle suggesties, opmerkingen en tips zijn welkom.

Bedankt alvast voor jullie moeite.

Groetjes TA

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 21 april 2013
  • 13:18

Verplaatst naar Koopadvies

TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 13:19

Oh *schaam* je bent me net voor. WIlde al een bericht neerzetten met ‘ik heb driftig gezocht, maar kon het niet vinden’. Mijn welgemeende excuses.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 21 april 2013
  • 13:20

Geeft niet hoor ;-)

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 21 april 2013
  • 13:45

Mag ik vragen waarom geen Samsung?

En buiten het multitasken. Wat vindt je belangrijk

Verstuurd van mijn GT - I9300 met Tapatalk

TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 14:01

Ik wil na een aantal jaren Samsung te hebben gehad eigenlijk eens wat anders proberen. Neem ik de Samsung mee in overweging dan zou het voor mij de Note II zijn. Ik hou van het grote scherm van de Note. Vraag me alleen af of ik veel zou merken van het resolutieverschil tussen de HTC en Note.

Enige wat ik op mijn Samsung aan te merken had was dat ik niet heel tevreden was over de foto's die hij maakte. Dat kan aan mij liggen, maar ik vind dat ik als ik snel een foto wil maken ik dat ook moet kunnen zonder eerst van alles te moeten instellen.

———- Update van bericht ———-

Buiten het multitasken, eignelijk wat ik in mijn startpost al zei:

- foto's (heel belangrijk)
- filmen
- muziek
- snelle / goede performance
- batterij moet lang meegaan (of ik moet 'm kunnen verwisselen cq er een batterybar aan kunnen hangen) omdat ik regelmatig een lange dag wegben maar dan wel mijn telefoon nog intensiever gebruik.

Ik gebruik mijn telefoon echt heel erg intensief dus daar moet ie wel tegen bestand zijn.

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 21 april 2013
  • 14:02

Begrijpelijk.

De one heeft als resolutie 1920x1080. Oftewel full hd.
Het is maar net wat je wilt

Als je extra features wilt zoals de one en S4 heeft kun je die nemen. Maar wel ten koste van updates die langer duren

Je kan ook zeggen ik wil geen features en neem een nexus toestel. Deze heeft geen extra features maar wel snelle updates

TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 14:09

Nou ga ik ongetwijfeld een hele domme vraag stellen maar met updates bedoel jij de updates van firmware?

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 14:20

Note 2:
- goeie fotos, niet de beste maar wel zeer acceptabel
- ideaal voor games en films
- veruit de beste batterij!

En je bent tevreden van samsung, waarom dan veranderen? Ik kom van HTC en wil niet meer terug na een paar teleurstellingen…

TwoAngel

TwoAngel

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 16:34

@Z0rk: mag ik vragen welke teleurstellingen jij ervaren hebt met de HTC en welke waren dat?

———- Update van bericht ———-

Ik heb het overigens wel over de allernieuwste HTC One he. Die moet hier nog komen begreep ik.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren