Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2013
  • 15:20

[QUOTE=s_k;382323]Het is uiteindelijk toch de Galaxy Tab geworden. Ik vond het schokkerige internetten op de Asus echt geen optie. Voor de rest is er eigenlijk in die prijsklasse helemaal niets anders. So far bevalt hij heel goed. Heb me nog nergens aan geërgerd (En als je weet hoe ik me kan ergeren aan een OS...). Traagheid merk ik niets van. De interface had van mij inderdaad stock android mogen zijn, maar ik vind het niet storend of slecht werken. Het enige dat me so far niet lukt is mijn MSN contacten in skype aan de praat krijgen. Ik zal daar even op zoeken, en anders een topic openen. Dank voor het meedenken mensen![/QUOTE] Veel plezier met je aankoop! Een custom ROM is altijd mogelijk, als je je toch begint te ergeren ;)

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
s_k

s_k

• Lid sinds 26 mei 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 13:01

Allereerst excuses voor de stilte!
Heb me nog niet noemenswardig geërgerd aan m'n Samsung Galaxy.
Toegegeven, m'n vader heeft een Acer Iconia A500 gekocht met gaar scherm op Marktplaats (en gerepareerd). Die is echt veel sneller, maar mist de degelijkheid van de Samsung. Ik ben bij die Acer altijd bang dat ik ‘m breek, da’s ook niks.

Het enige dat me echt stoort is niet Galaxy eigen, en dat is dat geen enkele browser ècht goed lijkt.
Opera werkt goed, maar opent niet alle pagina's, Firefox werkt heel aardig, maar ondersteunt geen selecteren, kopieren en plakken via het keyboard (en selecteren met het touchscreen vind ik redelijk rampzalig), Chrome doet helemaal niets met m'n keyboard. De standaardbrowser doet ‘t een aantal dagen goed, en gaat dan ineens elke link in een nieuw venster openen. Dan zet ik de browser terug op fabrieksinstellingen, gaat het even goed, en dan begint ’ie weer. En dan is er nog Dolphin, daar was ook iets mee maar omdat ik er zoveel heb geprobeerd weet ik even niet meer wat 't probleem was.
De standaardbrowser bevalt eigenlijk het best, met Opera Mobile ernaast. Iemand enig idee waar die nieuwe tabs door komen? Kan er ook even een vers topic over openen

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 13:04

s_k;394403
Kan er ook even een vers topic over openen
Dat zou het beste zijn omdat je anders de vraag in de verkeerde sub-forum plaatst

Grtz Barre

Daniel_Bink

Daniel_Bink

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 13:59

s_k;382056
Mensen,

Beetje gespaard, centjes voor een tablet.
Ik zweer trouw aan een ‘dikke PC’ voor het serieuze werk, maar als laptopvervanger is een tablet fantastisch.
Nou heb ik me er ernstig in verdiept.
Ik wil een Android tablet, het hele OS staat me het meest aan.
Alle pijlen wijzen naar een Samsung Galaxy Tab 2, dat schijnt toch wel de meeste tablet voor je geld te zijn.
Ik wil een 10" exemplaar, dus dan kom je bij de 10.1 uit. En dan wil ik geen 3G, daar heb ik een telefoon voor, dus dan moet ik de 5110 hebben, klopt?

Nou is ‘t nogal een brij op het internet, en ik wil niet dat ik dadelijk in dezelfde prijsklasse (350 euro max.) een Android tablet over het hoofd zie die mogelijk béter is dan de Galaxy Tab 2.

Dus wil ik graag van jullie weten: Welke redenen zijn er om géén Tab 2 te kopen? Wat zijn de nadelen van ’t machientje en welke tablets doen dat beter? Natuurlijk weegt voor mij niet alles even zwaar (goed geluid boeit me bijvoorbeeld niet, ik ben een grote audiogek en voor mij klinken al die tablets even slecht, dus voor muziek gebruik ik 'm toch niet), maar ik zou graag jullie kritische kijk op deze tablet weten.

En dan maar zien of ik me bedenk…

Alvast dank!

Stijn.

Natuurlijk zijn er minpunten een is alvast als touchwizz je niet aanstaat
Maar dat je liever Sense wilt

zjelko

zjelko

• Lid sinds 16 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 01:56

Garantie zou een reden zijn om GEEN Samsung te kopen. Ik kon lekker de pot op met mijn WIFI probleem. Bij de Galaxy S2 is na een Android update de WIFI chip kapot gegaan, niet de consument zijn schuld dus. Garantie, nou nee hoor terwijl het toestel pas 10 maanden oud was.

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 28 maart 2013
  • 06:54

zjelko;395599
Garantie zou een reden zijn om GEEN Samsung te kopen. Ik kon lekker de pot op met mijn WIFI probleem. Bij de Galaxy S2 is na een Android update de WIFI chip kapot gegaan, niet de consument zijn schuld dus. Garantie, nou nee hoor terwijl het toestel pas 10 maanden oud was.

Dat een wifi chip NA een update stuk gaat wil nog niet zeggen dat het DOOR de update komt, dat lijkt me trouwens ook heel sterk. Hardware gaat zelden stuk door een software update, en als dat wel het geval zou zijn dan hadden wel meer mensen dit gehad.

Bewerkt (21 mei 2013 14:17)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren