Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

simonekoch83

simonekoch83

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 16:24

Hallo iedereen!

Binnenkort verloopt mijn abonnement en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken
Ik heb al advies gevraagd bij de KPN en Vodafone, maar zie door de bomen het bos niet meer echt, wat een keuze zeg..
Wat ik wel weet is dat ik weer een android telefoon wil en aangezien hier veel echte android-kenners zijn leg ik mijn vraag hier neer.

Mij eisen met betrekking tot telefoon:
- Goede camera(min. 8 megapixel) vooral met flits(heb nu galaxy s, zonder flits, erg gemist!)
- Goed geluid want luister veel muziek met telefoon
- Batterij die lang meegaat(voor zover mogelijk met een smartphone)
- Snel internet
- Mooi helder beeldscherm

Ik gebruik mijn telefoon vooral om mee te whatsappen, mailen, muziek luisteren, sociale media, spelletjes doen zoals wordfeud.

Zelf wil ik het liefste de Samsung Galaxy S3 maar ik vind deze toch wel wat te duur dus hoop op een iets goedkopere variant die minstens zo leuk is. Als tips heb ik al gekregen Sony Xperia P, Samsung Galaxy S2, HTC One X maar ik kom er niet goed uit welk toestel goed bij mij past, en wat ook echt een prima toestel is waar ik over twee jaar ook nog steeds happy mee ben.
Mijn vriendje en aantal vriendinnen hebben de Iphone 4S en ik wil natuurlijk eigenlijk dat ze meteen jaloers zijn op mijn telefoon haha.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Simone

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 19:55

de vraag is natuurlijk hoeveel je wilt uitgeven…. kijk eens op GSM acties vergelijken op GSMacties.nl! dit is een hele fijne site om dingen te proberen.

zelf vind ik de htc one x en galaxy S3 iets te groot en te duur. De HTC one S is bijna net zo goed als de htc one X, maar is er vanaf 30 euro in de maand. Er is trouwens ook een nieuwe htc one x…. de htc one x+

maar… kijk op GSM acties vergelijken op GSMacties.nl! … super site.

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 19:56

samsung galaxy s Advance?

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

simonekoch83

simonekoch83

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 20:24

Dank voor de reacties! Ik vind de Galaxy S3 inderdaad naast wat duur ook wat te groot. Maar krijg het idee dat de beste android-telefoon wel echt de Galaxy S3 is of zit ik hier naast? Genoegen nemen met iets minder vind ik eigenlijk ook niet zo leuk… Wat is naar jullie mening na Galaxy S3 de beste? En komen er naar jullie idee nog leuke nieuwe telefoon de komende tijd die het wachten waard zijn? Minder groot en iets minder duur zou leuk zijn

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 20:38

Voldoet de Samsung Galaxy Nexus misschien aan je eisen? Dan zit je toch in een wat lagere prijscategorie.
De S3 is inderdaad momenteel een van de beste Android toestellen op de markt. Ik durf bijna te wedden dat er volgende maand weer een betere is, maar daar zou ik niet op wachten, want dan blijf je bezig.

simonekoch83

simonekoch83

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 20:54

Wachten wil ik ook eigenlijk helemaal niet want wil natuurlijk meteen een nieuwe nu het magGalaxy Nexus klinkt ook leuk maar heeft een camera met 5 megapixel en ik wil eigenlijk wel een betere.

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 20:56

weet niet welke provider je nu heb.(omdat je naar kpn en vodafoon geweest ben.)
had je een jaar abonnement? wat is je prijsklasse qua abbo?
Snel internet heeft ook met je abbo te maken lijk mij.

zelf ook van SGS1 naar SGS3 gegaan.. maar hoefde niets bij te leggen.. maarja ik heb een 2jaar abbo bij Tmobile.
(en ja… ik weet wat ze zeggen tmobile is slecht MAAR ik ondervind geen problemen)
heb het eerst jaar een abbo van 25euro en jaar twee 35euro..

heb je een beetje een idee..
succes met welke keuze je ook mag maken..
en onthou.. een goede custom rom op een matige(als dat al bestaat) Android phone maakt het al een kracht patser..LOL

simonekoch83

simonekoch83

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 21:06

Zo denk ik ook over T-mobile…heb 1 jr daar abonnement gehad en in zowel het huis van goede vriendin als huis van mijn moeder totaal geen bereik. Dat is wel zeker 4 jr geleden maar daar weer naar terug gaan staat me wel wat tegen. Ik zit nu al een poos bij kpn en betaal nu ong. 23e voor mijn abo.(2jr. en phone gratis) en wil eigenlijk niet veel meer gaan betalen dan 35e(en toestel liefst gratis haha) maar dat gaat bij zowel kpn en vodafone wel lastig worden heb ik al gezien.

PeterDroid

PeterDroid

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 21:08

Htc one x is niet uitbreidbaar met een microsd net als de nexus.

Geen idee of dat een issue is. Zelf heb ik een S2 maar zie geen enkele reden om een S3 te nemen. S2 staat bekend om zijn goede camera, maar persoonlijk gebruik ik dat niet veel.

S2 krijgt nog Jelly Bean. Dus kort: heb je het geld er voor over een S3 anders S2 en ben je een stuk goedkoper uit. Gewoon in de winkel gaan kijken en vasthouden en even spelen is misschien wel het handigste om te doen.

simonekoch83

simonekoch83

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 21:34

Hmmm lastig! Waarom zijn telefoons tegenwoordig toch ook zo vreselijk duurtoen ik mijn huidige telefoon kreeg was hij naar mijn idee het hipste model (ong. 5 mnd. op de markt) en die voelt nu al erg oud en de S2 is al ruim een jaar uit en ook al opgevolgd door een nieuwer model dus niet echt het nieuwste van het nieuwste meer.
Hoopte dat er nog een andere telefoon van Android was die wel net uit was en toch iets minder duur en tevens net zo gaaf als de S3 maar geloof dat dit wel lastig wordt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren