Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 12:34

Beste mensen ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen. Ik ben er een beetje mee aan met mijn huidige htc sensation slecht scherm batterij ben ik ook al niet erg over te spreken. Maar nu wil ik dus een nieuwe kopen maar ik kom er maar niet uit. Ga ik voor de galaxy s3 of toch weer voor een htc. De one x en one s. Spreken mij ook erg aan maar lijken toch iets minder als de galaxy s3 maar wel veel mooier als de galaxy s3 ! Wat vinden jullie welke ik moet kopen want ik weet het echt niet meer:p en zet in je recatie wel even een reden waarom juist ik die telefoon moet kopen en niet een van de andere twee. Ik hoop dat jullie me een paar goede gebruikers ervaring kunnen geven.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 12:49

Wat is je budget?

Wil je kopen met daarnaast een prepayment

Of een combi koop (dan wel de kleine lettertjes goed lezen, het is zo lullig om er na 6 maanden achter te moeten komen dat je maandbedrag verdubbelt dan als je je abo hebt volgemaakt je de hoofdprijs hebt betaalt voor je telefoon)

Maak een lijstje met wat je graag wilt en ermee wilt doen….

Welke specs moet ie hebben (schermpje, hoe groot, Retina, IPS, single/dual/quadcore, etc.)

Moet het een Triple A merk zijn?

Je kunt wel advies vragen hier aan de gebruikers maar de meesten zijn NIET opjectief. Heel vaak is het dat wat zij gebruiken het beste van het beste is, zonder te weten wat er nog meer op de markt is. Btw; de markt beweegt zich zo snel, dat wat de ene week top is of was, de volgende week out of order is.

Ga uit van je eigen motivaties….als iemand in het diepe springt en verkeerd terecht kwam ga jij em toch niet nadoen?

reinierkramer

reinierkramer

• Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 12:55

Nou ik ga hem los kopen verkoop mijn htc sensation en dan ga ik waarschijnlijk een van deze 3 kopen deze leveren toch wel de beste prestaties.

Wil toch wel het beste van het beste hebben. Maar kon niet echt kiezen daarom dacht ik. Ik vraag eens hier waarom jullie jouw galaxy s3 beter vinden dan bijv de one x of de one s

Vind het ook erg belangrijk dat er veel cunstom roms mogelijkheden zijn maar die zijn er voldoende voor de one x en galaxy s3 als ik een beetje rond kijk.

Of er binnenkort echt telefoons komen die veel beter zijn dan deze telefoons denk ik niet. Dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.

Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 13:01

Het beste van het beste, prima idee, maar wat is het beste van het beste…..???

Als je je horizon wilt verbreden zou ik ook eens Meizu, Me-One, JiaYu en bijvoorbeeld ZOPO in je overweging meenemen!

Zie het vergelijk maar als dat de 3 die je genoemd hebt de Volkswagen, Opel en Ford zijn, en de andere 4 de Maserati en Lotussen onder de telefoons zijn….

Succes met kiezen!

reinierkramer

reinierkramer

• Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 13:16

Ja die ken ik wel de miui one 2 spreekt me ook erg aan maar al die rompslomp om hem te importeren daarom ga ik maar voor de iets bekendere merken. En sony vind ik trouwens ook heel mooie telefoons mischien dat daar iemand goede ervaringen mee heeft.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 19 augustus 2012
  • 09:38

Ik zelf ben zeer tevreden met de S3 . Ook al vind ik deze minder sterk(fysiek) dan gedacht , daar er nu al twee kleine krasjes op het scherm zitten . Ik denk dat de huidige topmerken(onex en S3 en vast nog een paar andere ) mekaar niet onderdoen . Ook al denk ik dat de S3 beter is vanwege het feit dat de S3 nog ruimte bied voor extra opslag (verwijderbare sd slot) en je kan je accu verwisselen . .
Hoop dat je er wat aan hebt een succes met je keuze .

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2337
  • Reputatie 20
  • 19 augustus 2012
  • 10:13

Zorg voor voldoende basis RAM geheugen. En ga vooral in een winkel kijken, want op de pc ziet het er allemaal mooi uit, tot je ze in het echt ziet. Helaas al 2 keer mee gemaakt.
Ook de scroll- en reactiesnelheid en zo kun je alleen maar in het echt ervaren.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

reinierkramer

reinierkramer

• Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2012
  • 21:48

Ja dat zijn voor mij ook wel een beetje de pluspunten van de s3 en hij is veel makkelijk met rooten en dergelijke dat was bij htc best een uitdaging , maar wat denken jullie wat ik nog voor mijn sensation kan vragen hij heeft wel wat gebruiks schade maar het scherm is nog kras vrije. dacht zelf aan 200 euro ofzo of is dat te veel?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren