Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Satfreak1969

Satfreak1969

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 386
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 11:11

Ik denk idd ook dat er meer ROM makers zijn voor de S3 dan voor de andere toestellen.
Daarbij heb ik nu bijna al 2 jaar de Galaxy S en deze werkt nog superrrr.
En ik heb dat toestel al zo vaak geflasht met diverse Roms en Kernels.
Deze gaat naar mijn vrouw met een Vodafone Sim Only verlenging.
Zij belt bijna niet maar vindt whatsappen wel handig…dus een kleine data bundel is genoeg voor haar ;-)

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Grtz Satfreak

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 11:29

Je kan ook op de opvolger van de One X wachten, als je de tijd hebt:
Opvolger HTC One X met 1,7GHz-quadcore komt wellicht in oktober | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 9 augustus 2012
  • 11:32

Ik zou me door dat “plastic” niet laten weerhouden. Ik heb de SGS2 en ik vind hem er mooi uitzien, het plastic is niet zo glad dat het gemakkelijk uit je hand glijdt en er zit na ruim een half jaar intensief gebruik nog geen enkel krasje op. Dat hoor ik van andere toestellen weleens anders.

Ga in elk geval voor een toestel met een grote community, dat lijkt me wel erg belangrijk.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Jarik

Jarik

• Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 19:42

Persoonlijk zou ik voor de HTC One X gaan, ik heb deze zelf ook gekozen (ik kon kiezen tussen de S3 of One X).
De S3 vond ik zelf qua design niet heel erg mooi, en de One X ligt echt lekker in je hand.
Daarnaast is het design erg mooi, dat vind ik tenminste. Het lijkt bijvoorbeeld net of het scherm op de telefoon is gelegd.
Een nadeel kan wel zijn dat de camera iets uitsteekt, maar daarvoor had ik een hoesje van €2,- uit China besteld :p
Beats Audio klinkt echt waanzinnig en het scherm is gewoon heel erg mooi.
Aan het begin ging mijn accu redelijk snel leeg, maar nu (na een maandje) heb ik er echt helemaal geen last meer van.
Na 1 dag is de accu nog minstens 50% vol, ik heb WiFi en NFC altijd aanstaan. Bovendien Twitter ik dan ook nog, af en toe browse, gebruik Facebook en bel/whatsapp/sms.
Als je games gaat spelen gaat hij wel redelijk snel leeg.

Ik heb ook geen last van lags icm. Sense. Alles werkt echt héél erg soepel, foto's maken gaat snel. Ook handig is de mogelijkheid om tijdens het filmen foto's te maken, en het slowmotion filmen is ook wel grappig.
De camera kwaliteit vind ik prima, doet wat mij betreft niet ten onder aan een iPhone of S3.
Tja, de S3 maakt in de ene situatie mooiere foto's dan de One X, maar dat is andersom ook wel zo.

Het mooie van Sense is dat je het ontgrendelscherm helemaal kan aanpassen, de laag van Samsung vind ik niet mooi.
Bovendien kun je een aantal verschillende thema's downloaden van HTC (gratis).

Ik heb trouwens ook geen last ervan dat mijn telefoon warm wordt, aan het begin af en toe wel bij zware spelletjes maar op de een of andere manier is dat over gegaan.

Ik beveel de One X dus aan

Of je de opvolger van de One X moet nemen? Nee zou ik niet doen, er zit waarschijnlijk een Tegra 3 in die 300mHz is “overgeklokt” en wat andere apps erbij.
De bootloader unlocken gaat erg gemakkelijk bij HTC, dus ROMs erop zetten is niet een heel groot gedoe.

lee

lee

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 21:13

qua prestaties zijn ze gelijk, het minimale verschil zie je in de praktijk niet terug dus daar zou ik niet op letten. Voor de S3 zijn er meer custom roms maar er zijn er ook meer dan genoeg voor de one x. De S3 kan je het geheugen uitbreiden met een SD kaart maar de one x heeft ook genoeg aan geheugen dus zou ook niet veel uit moeten maken. wat misschien wel belangrijk is is het scherm. Ik heb zelf de S3. Het scherm van de S3 geeft geen natuurlijke kleuren. bij normaal gebruik zie je het niet maar als je foto's kijkt dan heeft alles een groene tint (zelfs als je de instellingen veranderd) dit vind ik zelf het grootste min punt van de S3 maar dat is een kwestie van smaak.

In beide gevallen zul je geen miskoop doen. dus zou je keuze meer afhankelijk moeten zijn van welke je het mooist vind uitzien.

de LG kan ik niet over oordelen deze heb ik nog niet in het echt gezien. maar denk dat dit ook een goede optie is. Omdat LG 1x een slechte telefoon heeft gemaakt wil niet zeggen dat alle telefoons van LG slecht zijn.

Atheistus

Atheistus

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 22:51

SGSIII en One X zijn ongeveer gelijk. Dus ik ben voor mooi gegaan en heb een HTC One X gekocht (ja subjectief, ik weet het).

latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 585
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 08:51

Wat Sense vs Touchwiz betreft, als je een van beide niets vind staat niets je in de weg om een andere launcher te gebruiken, er zijn genoeg (betere) alternatieven.

Ook het lockscreenis niet relevant. Koop widgetlocker op de market en je kunt zo ongeveer ALLES met je lockscreen, van widgets erop plaatsen tot shortcuts naar elke mogelijke functie of contactpersoon.

Wat me daarnaast opvalt is dat men het vaak heeft over het uiterlijk en de kwaliteit van het plastic van de telefoons (in dit geval de S3), maar er vervolgens wel een rubberen hoes omheen gooit. Ook bij die prachtig vorm gegeven ifoon waardoor het alsnog een afzichtelijk ding word. Dus als je een hoesje gaat gebruiken, who cares about the plastic?

Wil je, net als ik, liever GEEN hoes gebruiken, dan is dit een mooie optie, te verkrijgen met blauwe en witte rand:

Blijft er over:

1) Vind je het vervelend dat je je batterij niet kunt verwisselen (vaak broodnodig als je veel met custom Roms speelt)
2) Stoor je je aan de kleuren van Amoled danwel aan het grijze zwart van LCD?
3) is de interne opslag van de One-X voldoende (ik luister er geen muziek op en schiet niet de hele dag filmpjes)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren