Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

propper

propper

• Lid sinds 07 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 21:18

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe android phone. Nu kwam ik op internet de STAR N9770 tegen, een chinees merk nog nooit van gehoord. Na dit filmpje te hebben bekeken: Star Note N9770 MTK6577 Review Video - CECT-SHOP.com - YouTube
ben ik op ebay gaan rondkijken en vond dit Star N9770 Smart Phone Android 4.0 MTK6577 1.0GHz 3G GPS WiFi 8.0MP Camera 5.0
163,54€
ik zelf vindt de 3200mAh(wss wel optimistisch maar toch) het meest interessante aan deze gsm omdat mijn vorig toestel nogal snel plat was.
Mijn vragen zijn nu:
Is het interessant om dit toestel te kopen of is het gewoon prul?
Ik heb nog nooit via ebay gekocht is dit veilig(heb wel paypal account)?

alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:17)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 23 juli 2012
  • 21:21

Naar juiste forum (Koopadvies) verplaatst

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 24 juli 2012
  • 07:09

ebay is op zich wel een veilig medium. Maar ik zou nooit zo een onbekend chinees toestel kopen. Als je niet te veel geld wilt uitgeven zou ik eerder een 2e hands A-merk toestel kopen. Als daar iets mee is is er veel over te vinden op internet (zoals hier op AW). Ook kan je beter een inschatting maken over de kwailiteit van het toestel, en hoe deze presteert ten opzichte van andere toestellen. Bij een toestel van onbekende chinese makelij heb je geen idee wat je kan verwachten.

android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 11:18

ik zou gewoon even op marktplaats kijken voor dat geld heb je 2ehands galaxy s in goede staat

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 11:22

Het grootste nadeel aan die Chinese toestanden, is dat ze meestal geen Google Play Store bevatten.

Het enige degelijke Chinese toestel dat ik ken is de MI One.

propper

propper

• Lid sinds 07 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 11:51

oké bedankt. Ik zal dan maar eens rondkijken voor een 2de hands gsm

Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 11:34

Sorry, maar bovenstaande antwoorden, tips en dergelijke zijn allen achterhaald.

De nieuwe generatie Chinezen zijn prima, die gasten leren zo snel, heel simpel, alles van de A merken wordt in de fabrieken in China gemaakt, en net als de Jappen in de jaren 60 doen de Chinezen geen nieuwe wielen uitvinden maar gewoon kopieren en verbeteren.

Er zijn momenteel telefoons die een derde kosten van de A merken en die dus net zo goed werken.

Google maar eens op MTK6677 Smartphones, kijk eens op het blog van Colonel Zapp

Btw: Google Play staat op 99% van de Chinese Telefoons, juist wel bij hun, en niet bij de bekende merken, heeft te maken met licensies.

Uiteindelijk is het een kwestie van nadenken, en je bijvoorbeeld afvragen waarom een bekend merk aangeboden wordt op MP of Ebay voor de helft van de prijs?

Google ook eens op ZOPO, dat is momenteel DE Samsung en vooral HTC killer bij uitstek.

Btw: verdiep je ook eens in de toekomst….men is van plan om de subsidie van telefoons te laten verdwijnen. Dan zul je voor heel weinig geld kunnen gaan bellen, maar wel voor een eigen telefoon moeten zorgen. Die koop je of ga je leasen. Maak dan eens een kostenplaatje….wisten jullie dat op dit moment er duizenden jongeren zijn die kicken op hun iPhones of dure Samsung, maar daar grote schulden mee maken of al hebben….

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
terrandroid

terrandroid

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2013
  • 18:41

[QUOTE=Retailheaven;332529]Sorry, maar bovenstaande antwoorden, tips en dergelijke zijn allen achterhaald. De nieuwe generatie Chinezen zijn prima, die gasten leren zo snel, heel simpel, alles van de A merken wordt in de fabrieken in China gemaakt, en net als de Jappen in de jaren 60 doen de Chinezen geen nieuwe wielen uitvinden maar gewoon kopieren en verbeteren. Er zijn momenteel telefoons die een derde kosten van de A merken en die dus net zo goed werken. Google maar eens op MTK6677 Smartphones, kijk eens op het blog van Colonel Zapp Btw: Google Play staat op 99% van de Chinese Telefoons, juist wel bij hun, en niet bij de bekende merken, heeft te maken met licensies. Uiteindelijk is het een kwestie van nadenken, en je bijvoorbeeld afvragen waarom een bekend merk aangeboden wordt op MP of Ebay voor de helft van de prijs? Google ook eens op ZOPO, dat is momenteel DE Samsung en vooral HTC killer bij uitstek. Btw: verdiep je ook eens in de toekomst....men is van plan om de subsidie van telefoons te laten verdwijnen. Dan zul je voor heel weinig geld kunnen gaan bellen, maar wel voor een eigen telefoon moeten zorgen. Die koop je of ga je leasen. Maak dan eens een kostenplaatje....wisten jullie dat op dit moment er duizenden jongeren zijn die kicken op hun iPhones of dure Samsung, maar daar grote schulden mee maken of al hebben....[/QUOTE] nou ik heb 2 weken geleden een star b92m besteld ook bekend als de star galaxy 3, dit is 1 van de best geteste samsung galaxy 3 kloon's die er op dit moment zijn en ik ben er heel erg blij mee werkt echt voortreffelijk. ik doe 2 dagen met een volle accu( met veel gebruik), dat heb ik bij bekende merjken eerlijk gezegd nog nooit gehad.

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)
mathiask

mathiask

• Lid sinds 21 januari 2013
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2013
  • 21:54

Hey, Ik zou bij retailheaven.nl bestellen. Dan ben je zeker van dingen zoals garantie etc. Ik heb er net een Digiko Note 2 gekocht en ben echt supertevreden. Het is correct dat deze toestellen ondertussen enorm goed zijn met dual core processors en AMOLED schermen. Waar je alleen moet op letten is welk merk je kiest. STAR zou ik bijvoorbeeld niet nemen. Digiko komt uit de Goophone stal en is dan wel weer te vertrouwen. Van Star hoor ik zeer slechte dingen op bvb tweakers. Stuur mij een PM met je e-mailadres, dan stuur ik je een referral bon van 5 euro. Dan kun je de Digiko Note 2 kopen voor 184 ofzoiets incl garantie. Dat is veel beter dan een ebay shop zonder garantie, of erger Marktplaats. Er zit trouwens een pouch bij, dus deze moet je niet dubbel bestellen. Ik heb ze nu dubbel... Gelukkig heb ik ook twee telefoons haha

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2013
  • 22:28

Ondanks het feit dat ik niet zo weg ben van Chinese imitaties, ben ik wel naar jullie ervaringen op langere termijn met dit soort smartphones.

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren