Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 14:42

Wie helpt mij Please!

Mijn jongste dochter wordt 19 juli 12 jaar maar ik vind haar wat slordig met pc's.
Een laptop vind ik om die reden ook niet zo'n goed idee en we dachten aan een tablet omdat die lekker compact is en makkelijk mee te nemen.

Misschien heb je onlangs de tv reclame gezien over die kindertablet van Kurio die te koop zou zijn bij Bol en BartSmit?
Is het wat?

Bij het googlelen naar reviews kwam ik nog een merk tegen die een kinder-tablet heeft gemaakt maar die wordt best wel af gekraakt.

Wij zoeken dus een tablet voor een betaalbare prijs, hij hoeft niet zo snel te zijn als een top pc of laptop. Wel is het prettig als bij een skype gesprek de ander herkenbaar is en als ze een foto maakt of bekijkt dat ie niet super onscherp lijkt.

Wie geeft me advies!

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 17:49

Ik denk dat dit drie goede tablets zijn voor een betaalbare prijs:
https://online.kruidvat.nl/product/69545/ANDROID40TM97PROFESSIONALTABLETPC.html?token=-1
https://online.kruidvat.nl/product/68434/Android40TabletPC10inch.html?token=-1
https://online.kruidvat.nl/product/70563/Android40prolinetabletpc.html?token=-1

nocona

nocona

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 18:10

Die heb ik bekeken op de site en daar leek het me wel wat.
Maar als je dan zoekt naar reviews dan is het merendeel tot negatief over de prestaties of klaagt over storingen en dergelijke.

Momenteel staat er op pagina 30 van de dixons folder ook een tablet voor maat 150….. Iemand die dit wat vind tov de Kurio?

De argumenten van mijn dochter voor de Kurio waren dat Skype en een aantal spelletjes er al op zaten…..

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 19:43

persoonlijk niet onder de 10"

Grtz Barre

MijnAndroid

MijnAndroid

• Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 19:50

nocona;317301
Die heb ik bekeken op de site en daar leek het me wel wat.
Maar als je dan zoekt naar reviews dan is het merendeel tot negatief over de prestaties of klaagt over storingen en dergelijke.

Momenteel staat er op pagina 30 van de dixons folder ook een tablet voor maat 150….. Iemand die dit wat vind tov de Kurio?

De argumenten van mijn dochter voor de Kurio waren dat Skype en een aantal spelletjes er al op zaten…..

Waar vind jij die reviews dan?
En hoeveel inch moet de tablet hebben?

nocona

nocona

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 19:45

MijnAndroid;317351
Waar vind jij die reviews dan?
En hoeveel inch moet de tablet hebben?

Sorrie las dit bericht nadat mn geschiedenis gewist was….. gewoon via google, als je de naam van een tablet invoert en t woord review(s) dan heb je ze zo. Ik heb echt iet zo heel erg veel aangeklikt.

Het is de Archos 10 g3 geworden….. bij de dixons winkel was de g2 149.99 maar die had android 2.3 Voor 5 euro meer had ik dus de g3 en die had android 4.0 (en iets zwaardere grafische prestaties ) De g2 had welliswaar een 8gb kaart en de g3 maar een 4gb kaart maar mocht t nodig zijn dan is een kaart niet meer zo duur vind ik.

Tot nu toe werkt ie prima kwa snelheid en de aanraakgevoeligheid is ook goed.
Apps donloaden gaat ook goed, helaas kan met Skype alleen nog videobellen…. moet nog even uitzoeken of daar iets aan is te doen.
De androidmarket lijkt goed te installeren via de app van archos maar als ik die aanklik dan opent er niets . (inmiddels 3 keer geinstalleerd en gewist)

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 21:04

Is de Google Play Store wel beschikbaar voor dat apparaat dan?

nocona

nocona

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 21:54

MijnAndroid;319580
Is de Google Play Store wel beschikbaar voor dat apparaat dan?

Dat nam ik wel aan toen ik de app in de store op de tablet zag staan bij de top 50….
Vond het alleen raar toen ik naar de beoordelingen keek en ik wisselende reacties zag. De 1 vond em top en de ander kreeg em niet aan de praat.

MijnAndroid

MijnAndroid

• Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 11:31

"De Android App Store, genaamd de Play Store, is niet geïnstalleerd op deze tablet. In plaats daarvan heeft Archos haar standaard applicatiebibliotheek AppsLib geïnstalleerd. Of je kunt gebruik maken van een andere alternatieve Play Store." : Tabletguide.nl

Niemand hier is verantwoordelijk voor wat jij doet met je toestel. Als er iets mis gaat is dat je eigen fout en niet dat van iemand hier. Alles is dus op eigen risico en ik of iemand anders hier ben/is niet aansprakelijk voor wat jij doet…

Let dus goed op met wat je doet!!

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2012
  • 12:30

Archos ondersteund geen Google Play!

Hoe toch Google Play verkrijgen, zijn trucs voor, lees bijvoorbeeld de Computeridee 17

Wat betreft de verschillende reacties, mja, die komen vrijwel met geen enkel toestel overeen.

Er zijn altijd voor en tegenstanders.

Het beste advies bij aanschaf is om voor jezelf een lijstje te maken met de wensen, wat wil je ermee en wat moet het kunnen.

Dan bepaal je je budget, heb je 100 euro, 200 euro, 300 euro of misschien wel 600 euro ter beschikking.

Dan in ieder geval eens Googlen met trefwoorden, dan krijg je heel veel info.

Dan maak je je keuze wat je eens in je handen zou willen houden.

Neem daar je tijd voor, ga eens winkels langs, vraag naar het product (of zoek ook weer via internet), stel je vragen (per mail) die jij belangrijk vindt.

Speel eens met zo een ding bij een winkel, start ie snel op…spreken de Apz snel aan. Kijk altijd bij de instellingen, kun je de belangrijke opties vinden en makkelijk instellen (tijd, taal, wifi, etc) maar kijk zeker ook bij de afdeling in de instellingen “over de telefoon” Zie wat er in zo een toestel zit, welk type, welke Android Versie, welke Kernel.

Teveel mensen kopen een tablet zonder na te denken, het werkt niet, maar dat is vaker omdat iemand het verkeerd inschat, verkeerde bewegingen maakt, dan dat ie niet goed werkt.

Maar als je je goed voorbereidt en met tijd zo een tablet gaat aanschaffen dan zul je merken dat je ook nog eens tientallen tot soms wel 100/150 euro kan besparen.

Succes!

Bewerkt (24 april 2013 15:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren