Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 20:05

martin99;308049
Hallo,

Ik overweeg een HTC One X aan te schaffen, maar twijfel ontzetten of ik wel voor dit toestel moet kiezen of de Samsung Galaxy S3.
Ik vind de HTC een ontzetten mooi toestel (mooier dan de S3), maar wat mij tegenhoud is de verhalen die ik lees over kwaliteit van het beeldscherm en het feit dat je de batterij er niet uit kunt halen en matige batterijduur.
Ik moet er 2 jaar mee doen en kan het geld maar één keer uitgeven, dus wil een “miskoop” voorkomen.
Ik lees graag wat de ervaringen zijn van gebruikers met de HTC One X.

Hoi Martin,

Ik stond een paar weken terug voor dezelfde moeilijke keus en die dingen die jij noemt waren precies de dingen die mij ook tegenhielden. De kwaliteit van het scherm is echt subliem, kwam van amoled af (SGS+) maar het HD scherm van HTC is echt zeker niets op aan te merken. De batterij kan er idd niet uit en bij mijn vorige toestel moest ik bij een vastloper hem er regelmatig uithalen, echter heeft de processor van de One X vier kernen dus de kans dat ze alle vier vastlopen is nihil. (mij nog nooit gebeurd). En mocht hij toch vastlopen is er een bepaalde toetsencombinatie (weet zo niet welke) waarmee je het toestel opnieuw kan opstarten. Maar zo'n scherp groot scherm kost wel veel batterij en inderdaad, de batterij gaat vrij snel leeg met scherm aan. Echter als het scherm niet aanstaat gaat het toestel wel super lang mee, bij mij blijft hij vaak 8 uur op de volle 100%!!!
Ik zou echt de one X doen!!! qua hardware is hij zo goed als hetzelfde, maar de sense-skin en sowieso het uiterlijk is van de One X echt mooier!

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
BvWesten

BvWesten

• Lid sinds 21 april 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 20:07

Tucker;308190
Als ik nu een nieuw toestel…

Ik hoor wel een hoop klachten over de slechte bouwkwaliteit van de s3 tov de one x. Iemand al ervaring mee?

S voice draait trouwens ook al op htc dus daar hoef je ook geen Samsung voor te nemen :p

HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 21:39

Mischien dat deze uitgebreide SIII review je verder kan helpen in je keuze.

http://www.youtube.com/watch?v=4Ygd9lSb7N8&feature=g-all-u

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 7 juni 2012
  • 12:04

GSX-steR;308178
En vergeet niet dat de service bij HTC gewoon top is :thumbs:
Mijn eigen ervaring is anders dat ze zeer slechte service verlenen. Ik ben nu al 2 maanden met ze bezig ivm een tweede defecte One X, waarvan in de eerste 1½ maand geen actie door HTC is ondernomen, om tot een fatsoenlijke oplossing te komen en er zit nog geen schot in.

Lees ook bijvoorbeeld eens The ‘Returns and Replacements’ thread, gebruikers die inmiddels al met hun 8e toestel bezig zijn.

martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2012
  • 12:39

Tot dusver dank voor jullie reactie, ik ga nog maar eens een keer kijken en vergelijken in de winkel. Heb nog eventjes de tijd om alles goed af te wegen, maar makkelijk zal het niet worden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren