Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 12:46

Hallo,

Ik overweeg een HTC One X aan te schaffen, maar twijfel ontzetten of ik wel voor dit toestel moet kiezen of de Samsung Galaxy S3.
Ik vind de HTC een ontzetten mooi toestel (mooier dan de S3), maar wat mij tegenhoud is de verhalen die ik lees over kwaliteit van het beeldscherm en het feit dat je de batterij er niet uit kunt halen en matige batterijduur.
Ik moet er 2 jaar mee doen en kan het geld maar één keer uitgeven, dus wil een “miskoop” voorkomen.
Ik lees graag wat de ervaringen zijn van gebruikers met de HTC One X.

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
my00

my00

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 14:33

Ik had een Galaxy S en ben overgestapt naar de X, sinds afgelopen vrijdag. Ik moet zeggen dat ik echt moet wennen aan het interface maar dat ik een kwestie van tijd. Problemen welke jij beschrijft heb ik nog niet meegemaakt. Verder ben ik ervan overtuigd dat er zeker problemen zijn met de sommige toestellen, maar er zijn ook genoeg gebruikers welke deze niet ondervinden. Over de S3 lees je ook dat men problemen ondervind. Gewoon voor het toestel gaan welke je graag wilt hebben.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 15:39

Idd bij elk merk zit een probleem reeks dat is met alles zo het is allemaal massa productie, Ik heb zelf met me one x nergens last wel geroot aangezien die aan het begin nog niet lekker liep maar door updates is dit al verholpen.

Ik vind mooi scherm veel betere kleuren dan samsung oled scherm zijn geen echte kleuren dat is gewoon mooi gemaakt.
Verder lekker snel
Accu was gewoon goed collega draait originele software en kan 1,5 dag er wel mee doen.
verder persoonlijk sense veel beter en mooier dan touchwiz.

Ik zal zeggen ga een telefoon winkel in behalve belcompany daar staan alleen maar dummy toestellen, Kan je hem even uitproberen en ook conclusies trekken wat je er van vind.

EvilIvo

EvilIvo

• Lid sinds 10 juni 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 18:19

Ik ben van een htc Desire naar een Samsung galant sII gegaan en heb hem binnen 2 weken snel omgeruild voor een One x.
Ik had allemaal bugs, vastlopers warmlopers en wat me nog het meeste stoorde was dat ik geen agendamelding kreeg. Pas als ik een reboot deed, kwamen alle meldingen van de afgelopen dagen tegelijk.
Wel een redelijke accu overigens.

Sinds ik de One x heb, ben ik zéér tevreden, alles doet het zoals het hoort.

Accu is inderdaad ongeveer anderhalve dag, ligt wel héél erg aan je gebruik.

Maar het kan ook zijn dat iemand een pech toestel van htc koopt.
Massaproductie is altijd onderhevig aan zulke “foutjes”.

my00

my00

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 19:33

EvilIvo;308154
Massaproductie is altijd onderhevig aan zulke “foutjes”.

En daarvoor heb je natuurlijk garantie en wordt je beschermd als koper door de wet.

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 19:50

En vergeet niet dat de service bij HTC gewoon top is :thumbs:

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 6 juni 2012
  • 19:55

HTC kan zo dwars zijn als een looien deur. Als je problemen blijft hebben krijg je echt je geld niet terug, laat staan een nieuw toestel.
Als zij vinden dat ze je goed geholpen hebben, heb je dat maar te slikken. Na een paar keer kun je een refurb toestel krijgen, m.a.w. een bij elkaar geraapt zooitje van reparatie toestellen.

Ik ben aan vervanging toe, en heb na eigen ervaring met hun ‘service’ centrum, en ervaringen van bekenden, trek ik ten zeerste in twijfel of ik wel HTC klant zal blijven. Zolang het werkt zijn het gouwe toestellen, als er problemen komen, heb je ook echt een probleem.

Just my 2 cents

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 6 juni 2012
  • 20:00

Ik zou zelf samsung nemen, omdat deze veel makkelijker te flashen zijn dan die van HTC, bij HTC is alles net wat anders en met rooten en flashen ook, nu is het ook zo dat er met de one x nogal wat problemen zijn, maar betreft service van HTC is echt wel een toppertje, of dit bij samsung ook zo is weet ik niet(heb namelijk daar nog geen gebruik van gemaakt omdat ik helemaal geen problemen heb met samsung toestellen)

Ook vind ik dat sense nogal veel ruimte in neemt en met de extra rotzooi die meekomt, maar de bloatware ken je altijd weghalen

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 6 juni 2012
  • 20:03

Als ik nu een nieuw toestel zou moeten kiezen zou ik voor de S3 gaan. Ik zie hier zoveel klachten over de One X en als ik dan ook nog meeneem dat de batterij niet vervangen kan worden en er geen sd card in kan dan is mijn keus snel gemaakt. De S3 zal waarschijnlijk net zo goed wat dingetjes hebben die nog gladgestreken moeten worden, maar ik zie daar eerlijk gezegd weinig klachten over en men is over de batterijduur doorgaans zeer te spreken.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

BvWesten

BvWesten

• Lid sinds 21 april 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2012
  • 20:04

Ik heb mijn one x geroot en geflashed zonder problemen en ik ben op android gebied een complete noobAltijd iPhone gehad maar ben erg happy met htc!

Batterij problemen zijn hier trouwens ook verleden tijd met de meeste custom roms.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren