Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 03:15

Wou ff lijstje maken met wat voor problemen en tekort komingen er waren aan de optimus welk verkregen is uit eigen ervaring en door twee jaar actief te zijn op xdà forum. Maar goed heb daar nu al helemaal geen zin meer in. Deze tjappie zit al helemaal in zijn tunneltje. Veel plezier met je toekomstige optimus heh, je zal er vast wat problemen mee krijgen.

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2338
  • Reputatie 20
  • 17 april 2012
  • 11:08

Kijk,

dit bevestigt mijn verhaal:

http://www.androidworld.nl/forum/sony-ericsson-xperia-arc/32174-schijfruimte-vol-verplaatsen-naar-sd-kaart.html

Bewerkt (17 april 2012 11:08)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 23 april 2012
  • 15:05

Ik heb zelf een LG Optimus 2x, en dat is tot heden mijn grootste fout uit mijn leven geweest. De hardware is mooi, maar de software en product ondersteuning zijn om te huilen. Je kan het een beetje vergelijken met Windows Vista… Maakt niet uit wat voor hardware of applicaties je erop installeerd… het blijft kut. Willekeurig problemen die niet te verklaren zijn. Mocht je bekend zijn met rooten en flashen dan is dit een uitweg… Mijn O2x draait nu Android 4.0.4 en dat gaat best wel soepel. Ik ben wel van mening dat je rooten niet nodig moet hebben om een toestel acceptabel te maken… helaas is dit wel zo bij de O2x

Voor zover ik weet zijn dit je eisen voor een toestel:
- Goede camera voor mooie foto's
- Goed beeldscherm om de foto's en youtube filmpjes op te bekijken
- Niet teveel poespas
- Prima voor spelletjes.

Ik zou dan toch echt voor Xperia S gaan. Goede snelle camera met mooi beeld.

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
exodus

exodus

• Lid sinds 12 april 2012
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 23 april 2012
  • 17:01

Len;292845
Ik zou dan toch echt voor Xperia S gaan. Goede snelle camera met mooi beeld.

Bedankt voor je reactie. De SE Xperia S is boven mijn budget! Maar hoe zit het dan met het geheugen van de SE Xperia Arc S, zou dat geen probleem kunnen gaan opleveren? En wat vind jij van de 1.4gh van de SE Xperia Arc S ten opzichte van de 1gh dual core van de LG Optimus 2x?

Wanneer heb jij de telefoon gekocht?

Gr. Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
exodus

exodus

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2012
  • 13:39

Hallo allemaal,

De keuze is gemaakt, ik heb gisteren de LG Optimus 2x besteld. Ik denk dat ik meer aan dit toestel heb dan aan de SE Xperia Arc S, ik denk te het te kleine geheugen van dit toestel toch een probleem gaat opleveren. Bovendien is de LG Optimus 2x eenvoudig te overclocken tot wel 1,5gh en ik kan voorlopig dus nog vooruit met de Optimus 2x. Daarnaast scored de LG Optimus 2x in alle benchmark tests beter dan de SE Xperia Arc S.

De mensen die hebben gereageerd: Bedankt!

Gr. Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2338
  • Reputatie 20
  • 15 mei 2012
  • 22:14

Ik ben benieuwd. En hij is te rooten, dus ik voorzie geen problemen.

Bewerkt (24 april 2013 14:51)

One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

exodus

exodus

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2012
  • 09:41

Timelord;301184

Ik heb de tool (Superoneclick) al klaar staan op de harde schijf! Ik heb ook een (aantal) custom rom(s) die de telefoon op 1,5gh laten draaien gedownload. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe dat precies werkt (het installeren van een custom rom) en welke rom het beste is. Daarnaast ben ik aan het opzoeken of je de LG Optimus 2x ook kunt overclocken zonder custom rom, gewoon stock, geroot?

Ik laat m'n ervaringen met dit toestel wel achter op dit forum. In elk geval krijg ik er een mooie HDMI-kabel gratis bij!

Gr. Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
exodus

exodus

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 13:23

Timelord;301184

Ik heb hem!

Gistermiddag ontvangen, opgeladen en vanaf dat moment ononderbroken met het toestel ‘geprutst’. En mijn eerste indruk over de LG Optimus 2x is dan ook als volgt:

Ik snap alle negatieve commentaar niet. Hij draait super soepel en gaat als een trein. Downloaden, browsen en applicaties openen, allemaal als een speer. Hij ligt lekker in de hand en het scherm reageert super. Zowel foto's als video's zien er zeer goed uit en het gebruiksgemak van de camera is prima. De (A-)GPS doet het ook prima, reageert zeer snel, ook binnenshuis. Heb hiermee geen problemen gehad met diverse navigatieprogramma's. Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, maar het lijkt erop dat je hiermee makkelijk een dag moet kunnen halen bij normaal gebruik. Dat is natuurlijk bar weinig, maar overeenkomstig met vergelijkbare telefoons. Het geluid is prima, zowel telefoon als speaker. Wel had de speaker van mij iets luider gemogen, maar het is absoluut acceptabel en de geluidskwaliteit is gewoon erg goed.

Eén ding waar ik nog niet achter ben, misschien dat er iemand een tip voor me heeft: Als ik de programma's in het geheugen afsluit, ik gebruik hiervoor de widget van de app Memory Booster, starten ze (de meesten) vanzelf weer op. Hoe kan ik dit voorkomen?

Ik ben in elk geval dik tevreden over de LG Optimus 2x en kan hem zeker aanbevelen bij mensen die graag een high-end telefoon willen met een klein budget.

Gr. Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2338
  • Reputatie 20
  • 20 mei 2012
  • 14:21

Fijn om te horen. Dan heb ik je dus niet een slecht advies gegeven.

One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

exodus

exodus

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 14:53

Timelord;302928
Fijn om te horen. Dan heb ik je dus niet een slecht advies gegeven.

Integendeel! Jouw advies betreffende het geheugen van de SE Xperia Arc S vs. de LG Optimus 2x was voor mij doorslaggevend en iets waarbij ikzelf niet stil had gestaan! Dus nog bedankt…

Eric

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren