Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

aigohn

aigohn

• Lid sinds 13 september 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2012
  • 18:14

reinierkramer;274564
Vind persoonlijk tmobile wat minder. Komt waarschijnlijk doordat ik in de polder woon maar in de stad hoeft het niet uit te maken.

ik vind t-mobile ook echt klote gewoon. elke week valt wel minimaal 1 keer me bereik weg, geen internet, geen smsjes, niet kunnen bellen. heel frustrerend is dat soms. ik heb er nou al last van sinds ik daar kwam… eens maar nooit meer.

en reboot helpt dan helemaal niks. duurt ook meestal wel een paar uur dus is me telefoon een paar uur nutteloos…

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2012
  • 22:28

Dat is echt heel irritant ja daarom heb ik nu ook gelukkig vodafone nog nooit geen problemen mee gehaden vooral het internet is heel snel bij vodafone.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 16:39

Wat ik wel weet is dat KPN eerste klasse oplichters zijn.
Hi & Telfort zou ik ook niet nemen want die gaan je bedonderen als je contract afloopt ivm hun nieuwe lease constructie.
T-mobile & Vodafone zijn de betere
Het beste is gewoon het toestel los kopen en een sim only abonnement nemen van bv Tele2 of BEN (t-mobile netwerk), bij BEN kan je je contract per maand stopzetten.

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 17:02

Geen enkele van de providers hebben een 100% dekkend netwerk. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zowel KPN, Vodafone en T-Mobile last hebben van black spots waar ze geen of heel slecht signaal hebben. Over het algemeen heeft KPN wel het beste netwerk maar gebruik zelf T-Mobile omdat ik hier nog steeds de beste contract voorwaarde heb bij mijn abonnement. Onbeperkt belminuten meenemen en geen fair use policy maar gewoon 2 gb databundel.

Als je problemen blijft aanhouden met het bereik van T-Mobile lijkt het erop dat je net buiten het bereik zit van een van de zendmasten en als de de condities net wat minder worden je bereik weg is. Heb ik vroeger ook gehad en uiteindelijk heeft T-Mobile dit opgelost door een zendmast in het dorp in gebruik te nemen. De 3 omliggende zendmasten hadden net niet voldoende bereik voor goede ontvangst op mijn adres. Hier zijn apps voor die aangeven waar de masten ongeveer staan. Met name met 2G metingen geeft dit een goede indicatie.

Je kunt overwegen om over te stappen naar een andere provider maar ook hier zul je af en toe geen dekking hebben.

Jwz-Swa

Jwz-Swa

• Lid sinds 20 mei 2012
  • Berichten 212
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 18:43

Zelf gebruik ik Hollandsnieuwe.

Hierbij gaan MB's, SMS'en, en belminuten uit 1 bundel. Dat betekend dat je niet uit hoeft te rekenen hoeveel je sms't tegenover je datagebruik. Ook kun je hier niet buiten je bundel.

Belangrijk bij het kiezen van een databundel:

Kijk bij de tarieven van de provider altijd even op hoeveel kb's ze afronden. KPN rond de date af op 1 kb. Terwijl Ben en Symio de data afrond op 1 MB. Dit scheelt heel veel bij korte internetsessies. Stel ik wil alleen even het weer updaten, dan kost me dit bij Ben direct een hele MB. Terwijl ik bij KPN het exacte aantal aan KB's kwijt ben. Bij hollandsnieuwe ronden ze af op 100kb.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren