Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2012
  • 16:51

Halloo
Ik en mijn vader zijn in het bezit van een Samsung Galaxy Tab 10.1 - P7500
Mijn broertje en moeder zijn in het bezit van een Archos Arnova 10

Beide draaien deze toestellen op Android, Alleen bezitten de samsungs de android market en arnovas niet…
Toch zouden we graag allemaal de zelfsde spelletjes downloaden / de android market hebben.
Dat is dus geen probleem bij de Samsungs. Arnovas integendeel wel…

Ik heb geprobeerd om de market er via de PC met APK bestand erop te zetten op de tablet geinstalleerd met Quick App Installer maar dan staat er ‘Het paseren van dit pakket is niet mogelijk’. Nou lukt het me wel om sommige apps te installeren met APK maar ook veel doen het niet die het wel gewoon doeop de Samsungs die we toen ook hebben geinstalleerd met APK…

Mij een raadsel waarom op die van hun niet? Terwijl ik bijvoorbeeld Wordfeud betaald er wel op heb kunnen zetten :

Heeft dus iemand voor mij een tip waardoor ik het wel zou kunnen instaleren / De link met een wel werkende Market APK?

Of is er een andere tablet rond de 100,- wel met de complete android market?

Zo niet / kan dat niet zitten we te twijfelen om de Arnovas te verkopen evoor rond de 100,- en dan een andere tablet die wel de complete android market heeft te kopen zoals de Qware 10" NIET PRO dus voor 100,-. Is dat een goede tablet en bezit hij werkelijk over de COMPLETE android market?

Thank You

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 00:39

Heb ook een arnova 10 maar met google market, als je geïnteresseerd bent
Arnova 10 custom Android 2.2 (Froyo) firmware with Android Market and root – kasty-arn10-22-05

cornekleyer

cornekleyer

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 13:36

logisch dat niet alles werkt op die tablet.
het zijn compleet andere tablets van verschillende versie van android en verschillende specificaties.
als je kleine spellen speel zoals angry birds dat zal het waarschijnlijk wel werken, maar ga je zwaardere spellen spelen zoals gta 3 dan gaat dat natuurlijk niet werken op de arnova.

ook al heeft een tablet een market erop zitten. dan nog kunnen sommige apps niet werken. doordat budget tablets geen goede specificaties hebben en dat sommige apps bijvoorbeeld pas vanaf android 2.3 werken.

Virage1959

Virage1959

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 21:13

Arnova is Archos en die heeft dacht ik geen ondersteuning van de Android market. Via een omweg is dit te omzeilen, of een alternatieve market zoeken zoals bijv GetJar.

AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2012
  • 21:43

Dat weet ik allemaal al dat hij de android market niet heeft…
Ik vraag niet om commetaar maar hoe… Een goede link en Arnova is een merk van archos zoals galaxy van samsung

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 02:28

AmarahVdZwet;256214
Dat weet ik allemaal al dat hij de android market niet heeft…
Ik vraag niet om commetaar maar hoe… Een goede link en Arnova is een merk van archos zoals galaxy van samsung
Zie mijn link, ik heb hem ook. Door die dingen uit te voeren heb ik de market (lezen)

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 8 mei 2012
  • 08:42

Wat zijn jullie bevindingen verder dan over deze tablet nadat jullie Google Play erop hebben gezet?
Werkt GMAIL/AGENDA etc van google allemaal naar behoren en synchroniseert die alles mooi met je andere android devices?

want tja zeg eerlijk €129,- voor een 10,1inch tablet is niet erg veelBen namelijk ook wel geïnteresseerd want je kunt via custom firmware die ook op officiele Archos Forum staat wel via omweg Google MArket/play erop zetten

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren