Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2011
  • 16:26

hallo,

Ik heb op dit moment en HTC desire S en het is een heerijk toestel.
Maar ik kan niet wennen aan het toetsbordje ik type zo vaak mis dat ik 3 whatsapp berichtjes moet sturen om begrijpbaar te maken :eek:

Nu begin ik weer.. de iPhone 4 van mij (de iPhone 3g) had ik daar geen problemen mee dat werkte altijd perfect.
Toetsenbord was heerlijk, het lijkt wel dat de Desire S elke keer net inplaats een T de Y pakt en etc..

heeft iemand deze ervaring ook gehad en wat is dan een goede alternatief ?.
ik dacht eerst aan de Desire Z maar dat is eigenlijk alweer een “ouder” model volgens mij met android 2.2 ?

Graag jullie wijze raad.

mvg
Andre

Bewerkt (8 juli 2011 16:26)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 11:20

bluetooth toetsenbord

Bewerkt (6 augustus 2011 11:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 6 augustus 2011
  • 12:23

Desire Z heeft onlangs een update naar 2.3.? gekregen. Is wel in prijs gedaald omdat hij een halfjaar op de markt is. Voor 337 euro issie van jou.

Bewerkt (6 augustus 2011 12:23)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 429
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 13:40

Sat fan,

Ik ben een gelukkige bezitter van een Desire en Desire Z. Eerlijkheid is dat zowel de virtuele als hardware toetsenborden bij mij allebei geweldig werken. Waar je wel rekening mee moet houden is de woordvoorspelling. Op beide toestellen werken deze met standaard engelse spelling. Nederlands kun je toevoegen. Naar verloop van tijd heb je een database van extra woorden opgebouwd.

Kan de Z wel aanbevelen. Is een top toestel. In gedachte houden dat de Desire Z wel dikker is door het extra toetsenbord. Over het slidemechanisme hoef je ook niet te twijfelen. Is echt solids.

Gr,

Bewerkt (6 augustus 2011 13:40)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 15:03

Ik heb op mijn Desire geen enkel probleem met het standaard HTC toetsenbordje. Heb je hem wel goed gecalibreerd. Ik neem tenminste aan dat dat nog steeds kan bij de Desire S. Dat scheelde destijds bij mij erg veel.

Daarnaast zou je andere toetsenbrodjes kunnen uitproberen. Swipe of swift key of iets dergelijks. Keuze genoeg.

Dat lijkt mij logischer om mee te beginnen dan gelijk een ander toestel kopen.

Groeten…

Bewerkt (6 augustus 2011 15:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren