Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bobbappler

bobbappler

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 16:46

Hallo androidworldforumbezoekers (wat een vreselijk lang woord :-P)

Ik heb nu ongeveer een half jaar een LG Optimus one p500. Deze had ik om in plaats van een iphone ook android te proberen. Nou, ik ben overtuigt: ik ga nu voor een high-end android.
Ik heb de laatste maand rondgekeken naar toestellen en ben tot de conclusie gekomen dat dit de beste toestellen zijn op het moment:

-Sony Ericson Xperia Arc
-Samsung Galaxy S II
-LG Optimus 2X Speed
-HTC Sensation

Nu vraag ik om jullie mening: welk toestel moet ik kiezen. Ik neem in contract met vodafone abonnement dus prijzen maken niet uit. Ontbreken er andere toestellen met vergelijkbare specs? Vul dit dan alsjeblieft aan. Alvast super bedankt.

Bewerkt (24 mei 2011 16:46)
Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 16:52

Ik kan je best advies geven, maar wat vind jij persoonlijk belangrijk aan een telefoon?
- Processor?
- Beeldscherm?
- Accuduur?
- Uiterlijk?
- Geheugen?
etc.

Overigens denk ik dat iedereen het met mee eens is, dat de Sony veruit het minste is van de 4 apparaten die je opsomt.
Al moet ik wel toegeven dat die juist het mooiste uiterlijk heeft (mening).

Bewerkt (24 mei 2011 16:52)
bobbappler

bobbappler

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 17:37

Accuduur hoeft niet lang te zijn: moet het gewoon 1 dag volhouden. Graag heb ik wel een 4.3 beeldscherm. Alleen de lg heeft dat niet geloof ik. Graag wil ik snelheid. Mijn optimus one doe ik weg omdat de 600mhz processor gewoon niks trekt. Zelfs bladeren door de homescreens zorgt er wel eens voor dat het leuke bericht verschijnt: launcherpro.apk is vastgelopen :-O Snelle procesor en ram geheugen. Opslaggeheugen moet rond de 8gb zijn: grote games zal ik er niet opzetten. Een mooi design wil ik eigenlijk ook wel. Wat ik altijd hoor is dat de samsung telefoons heel plastic aanvoelen in tegenstelling tot andere telefoons. Kun je zo een profiel schetsen?

Bewerkt (24 mei 2011 17:37)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 18:24

Er is op dit maar 1 telefoon die er echt met kop en schouders bovenuit steekt qua specs.
Ik hoef denk ik niet te zeggen welke dat is

*De dual core 1.2ghz processor in het toestel geeft op dit moment de beste prestaties,
mede omdat Samsung hun filesystem ook op Ext4 hebben staan ipv het langzamere RFS waar de sgs-1 standaard op draait.

*Het toestel heeft 831 mb ram geheugen, ruim 2x meer dan de galaxy S1; de lg optimus 2x heeft 512mb ram.
Door dit geheugen, en met name wat je nog vrij over hebt nadat het toestel gestart is en alle apps en services draaien, kun je zorgeloos alle apps starten of ze nou veel geheugen vreten of niet. bv SPB shell 3d loopt als een zonnetje en dan nog heb je genoeg geheugen over om andere apps die best wat geheugen vragen te starten…bv angrybirds.

*Het SuperAmoledPlus scherm geeft een erg mooi en strak beeld. 4,3" lekker groot

* 8mp camera plus flits die bijzonder leuke fotos maakt. 1080p HD video

…zo kunnen we nog wel even doorgaan

Misschien dat iemand die een ander toestel uit jouw lijstje heeft daar zijn ervaring en specs eens van kan opnoemen.

Bewerkt (24 mei 2011 18:24)

Samsung Galaxy S8+

bobbappler

bobbappler

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 19:34

@administrator Zoals ik al zei, op veel plekken lees ik dat samsung telefoons erg goedkoop aanvoelen. Mijn zus heeft een samsung galaxy apollo en hier heb ik dat ook wel bij. Wat zijn daar de ervaringen over.

Bewerkt (24 mei 2011 19:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren