Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ken957

Ken957

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 10:00

Hoi Allemaal,

Na mijn voorstelling (zie voorstel topic) heb ik ook nog een paar vragen en hoop dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geven.

Tijdje geleden wou ik een smartphone, kocht een nieuwe HTC Touch Diamond 2 met Windows Mobile maar die beviel totaal niet, 7 maand later een Wildfire gekocht en nu weer 7 maand later heb ik het gevoel dat ik de echte android belevenis niet op de Wildfire haal. Daar is hij te zwak voor en hij heeft sinds de 2.2 update ook geen root mogelijkheid meer. Verder is de Wildfire door het Android systeem een hele verademing!

Nu ben ik aan het uitkijken naar beter toestel, het wordt wrs een HTC Desire (mijn eerste 2dehands toestel ook)

Stel nu dat ik een NL toestel koop en in belgie gebruik, kom ik dan in de problemen?
Eventuele functies dat ik ontbreek of iets dat niet werkt in belgie? Iemand die me hierbij kan helpen?
Zit wel paar weekends per jaar in NL dus mocht ik een leuk toestel tegenkomen is het niet zoveel moeite om hem op te pikken.

Heel waarschijnlijk wordt het een HTC Desire (met AMOLED!) maar ik hou de Galaxy S ook in m'n achterhoofd.
Rootmogelijk is een noodzaak voor mij.

Alvast Bedankt,
Ken

—————————-
Stuk aangepaste (verwijderde) tekst:
maar misschien ook de DHD. Al vind ik die wat te groot en qua autonomie lees ik ook niet zoveel goeds. En deze zijn ook nog een stukje duurder natuurlijk, al is dat het grootste probleem niet. Of is de DHD dan toch zoveel beter dat ik deze moet overwegen?
—————————-

Bewerkt (26 april 2011 10:00)
Verwijderd_Account_01032018

Verwijderd_Account_01032018

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 13:00

beste ken957 ik zou de htc desire nemen omdat als je hem root het goed doet en de galaxy s heb ik gehoord als je hem root dat hij dan wel vaak kan vast lopen en het maakt niet uit of je hem in belgie koopt of in nederland daar zit geen verschil in.
en de desire hd is denk ik niet zo veel beter mischien dat zijn procesor iets nieuwer en iets beter is maar voor de rest is het gewoon het zelfde.
ik hoop dat ik je zo geholpen heb groetjes>

Bewerkt (26 april 2011 13:00)
eupn11

eupn11

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 10:33

Lev;145405
beste ken957 ik zou de htc desire nemen omdat als je hem root het goed doet en de galaxy s heb ik gehoord als je hem root dat hij dan wel vaak kan vast lopen en het maakt niet uit of je hem in belgie koopt of in nederland daar zit geen verschil in.
en de desire hd is denk ik niet zo veel beter mischien dat zijn procesor iets nieuwer en iets beter is maar voor de rest is het gewoon het zelfde.
ik hoop dat ik je zo geholpen heb groetjes>

ik zou voor de galaxy s gaan die is toch ietsjes beter en meer future-proof.
bovendien is de kans maar 1% dat ie dan brickt en bij htc 50%(uit mijn hoofd)
Maar ga waarom ga je niet voor de galaxy s ll of de htc sensation
ik zou dan dan voor de htc sensation gaan

Bewerkt (28 april 2011 10:33)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 10:43

Hey Ken,

Ik heb zelf de galaxy s en het is echt wel de max.
Bricken is daarbij idd zo goed als niet bestaande.

Heb zelf als belg zijnde een nederlands toestel. Alles werkt hetzelfde hoor. Meer nog, een Belgisch toestel heeft (uit de doos) geen youtube! Ook niet in de Belgische market. Maar daar zijn wel oplossingen voor uiteraard

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (28 april 2011 10:43)
Ken957

Ken957

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 23:22

Bedankt voor de info jongens, ga ik zeker rekening mee houden in de toekomst!

Het is een HTC Desire geworden die ik voor een leuk prijsje heb overgekocht, tot nu toe bevalt hij uitstekend.
Enkel eens een andere batterij aanschaffen denk ik, na 14u was hij leeg.. met 1uurtje dataverbinding en 20min wifi ofzo.
Verder wel 8tal uur vanalles zitten instellen en proberen (was op uitstap, ik had er de tijd voor)
Zal dus op een gewone dag nog rondkomen denk ik !

Bewerkt (28 april 2011 23:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren