Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

shicomm

shicomm

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 01:11

Voorlopig blijf ik mijn geliefde milestone nog wel even gebruiken maar ik kijk al voorzichtig rond naar een nieuw toestel
Ik ben helemaal gek van het hardwarematige toetsenbord dus ook mijn volgende android mobiel moet dat hebben.
De grote vraag ; welk toestel te kiezen ?

Motorola milestone 2 ; sneller en krachtiger dan m'n huidige model en ook een wat ruimer keyboard.
Heeft alleen stock motoblur ( kots… ) maar da's goed te ‘verhelpen’

HTC desire Z ; op zich een prachtige telefoon maar het ‘klap mechanisme’ voor het keyboard lijkt me gevoelig voor falen… ( nog geen ervaring met de bouwkwaliteit van HTC )
Het sense systeem lijkt me aan de ene kant een vloek ( elk os moet zo kaal mogelijk imho ) maar er zitten interessante features tussen.

Sony ericcson Xperia pro ; Lijkt een zeer interessant toestel te worden maar hoor wisselende ervaringen over de bouwkwaliteit van SE…

Welke zou jouw keuze zijn en waarom ?
Ben erg benieuwd naar de reacties !

Bewerkt (4 april 2011 01:11)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 02:47

ik zou voor desire Z gaan, thuis custom rom 2.3.3 erop zetten, beetje de snelheid opvoeren, root. Klaar is kees. Maar moet je nou perse een keyboard hebben.er zijn veel betere toestellen wat dacht je van: samsung nexus 1, samsung galaxy 2, htc desire HD, samsung galaxy.

Bewerkt (4 april 2011 02:47)
shicomm

shicomm

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 12:05

Zabivelli;131216
Maar moet je nou perse een keyboard hebben.er zijn veel betere toestellen wat dacht je van: samsung nexus 1, samsung galaxy 2, htc desire HD, samsung galaxy.

Ik kan met mijn grote handen niet lekker overweg met een onscreen keyboard en ik werk veel liever met een ‘echt’ keyboard/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (5 april 2011 12:05)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 12:14

shicomm;132087
Ik kan met mijn grote handen niet lekker overweg met een onscreen keyboard en ik werk veel liever met een ‘echt’ keyboard/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

What about htc desire z?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (5 april 2011 12:14)
shicomm

shicomm

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 12:00

Da's zeker een interessant toestel maar nogmaals ; is dat mechanisme wel betrouwbaar op termijn ?
en er zijn uiteraard nog 2 toestellen die interessant zijn

Bewerkt (6 april 2011 12:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren