Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Avion

Avion

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 14:59

De Archos 5 is er een tijdje geleden mee opgehouden, en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Ik heb absoluut geen voorkeur voor een bepaald merk (hoewel, liever geen Archos meer) en ik heb dan ook geen probleem met een namaak.

Alleen zijn er nu zoveel van die tablets uit, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wellicht kunnen jullie mij helpen met het vinden van een tablet?

Ik wil de tablet gebruiken voor internetten in de woonkamer via de router thuis, als ik eventjes iets moet opzoeken, en de computer daarvoor niet wil opstarten. Verder mag ik graag een filmpje erop kijken (.Avi, .Mp4 etc). Een camera erop is lollig, maar vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. Qua snelheid hoeft dat ding niet te tippen aan dat bakbeest dat zich mijn computer noemt, maar het moet wel redelijk zijn. Touchscreen moet ook reageren op een subtielere aanraking dan die van een vuistslag.
Een grote harde schijf is zeker een pre, maar als ik het zelf kan uitbreiden met een micro SD kaartje is dat niet noodzakelijk.

Ik wil absoluut niet vastzitten aan een abonnement, en qua prijs blijf ik liever onder de EUR 200.

Ik zat een beetje te kijken naar de Apad, is dat wat? Ik sta open voor suggesties!

Hartelijk bedankt alvast.

Bewerkt (6 maart 2011 14:59)
WiLLoW_TieN

WiLLoW_TieN

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 232
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 15:06

Flytouch3 of een ZT180S maybe ?

Wholesale 10.2" Android 2.2 GPS WI FI 3G WebCam 1G CPU FlyTouch 3

iPad2,Zenithink ZT-180S ePad2 Android 2.2 Froyo 10.1 Inch HDMI 1GHz CPU Tablet PC Neuste Zenithink Model im Market-Tablet PC,Dual sim Handy Kaufen,Brautkleider,China Handy Tablet PCs Großhandel,günstig Handy Shop efox-shop.com

Bewerkt (6 maart 2011 15:06)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 15:33

Al eens aan een Dell Streak gedacht?

Bewerkt (6 maart 2011 15:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren