Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Cobesz

Cobesz

• Lid sinds 07 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 19:13

Ik hoor er weinig mensen meer overklagen, dus het zal wel goed zittenen een deathgrip? een collega van me heeft em en gebruikt hem heeeel veel om te bellen (is ZZPer en moet veel telefoneren voor zn werk) en ik heb hem daar nog nooit over gehoord
Ik heb et over de galaxy just to make sure

Bewerkt (6 januari 2011 19:13)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 19:16

Ik heb er dan een custom rom op draaien en heb binnen 5 secondes GPS hier. Overigens komt android 2.2.1 voor de galaxy officieel uit en hierin heb je geen problemen met lag. Althans ik niet, bij 2.2 had ik er wel last van.
Verder is de accu aangepakt, de galaxy gaat beter om met de verschillende omgevingen.

Bewerkt (6 januari 2011 19:16)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 11:15

Grootste verschil tussen een galaxy en een desire is je persoonlijke voorkeur. Wat wel handig is om te weten is dat je een desire meestal veel goedkoper kan regelen. Ik zelf ben geen fan van samsung, vanwege me i7500 (eerste galaxy). De service daarop was er gewoon niet

Ik zou zeggen kies wat je fijn vindt, en met een batterij moet je mee om leren gaan. Er zijn genoeg trukjes om je batterij te verlengen en die leer je eigenlijk door de telefoon gewoon veel te gebruiken.

Als geld geen probleem is zou ik zeggen kies wat jou het fijnste lijkt en het mooiste oogt. Als geld wel een rol speelt zou ik toch echt voor de desire gaan.

Groet en succes!

Lennard

ps: Wat betekend deathgrip nou echt dan?

Bewerkt (7 januari 2011 11:15)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 15:46

Deathgrip is echt flauwekul bij de sgs. Je ziet in het ikoontje dat het bereik ietsjes terugloopt bij een bepaalde grip, maar je merkt dat niet tijdens een gesprek en een gesprek wordt al helemaal nooit afgebroken daardoor.
Ik denk dat je beide toestellen gevoeld moet hebben, zodat je merkt hoe ze werken en wat voor jouw handen en vingers het prettigst is. Dat gevoel is heel persoonlijk en is afhankelijk van afmetingen, gewicht, zwaartepunt en dergelijke. Daar zitten nl ook grote verschillen in en die zijn lastiger aan te pakken dan lagfixes, ROM's, snelheid etc.
Succes met je keuze!

Edit: deathgrip wil zeggen dat je verbinding wegvalt als je je gsm op een bepaalde manier vasthoudt. De Iphone had daar last van en daar hebben ze een aanpassing voor moeten maken.

Bewerkt (7 januari 2011 15:46)
utsie

utsie

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 18:15

Ik denk dat de desire niet alleen beter is maar ook goedkoper.

Bewerkt (7 januari 2011 18:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren