Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

martjee

martjee

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 14:32

Beste forumleden,

Ik ben aan het kijken voor een nieuw android toestel, nou is mijn oog gevallen op de desire, de hd is een tikkeltje te groot denk ik. Heb lang getwijfeld tussen galaxy en desire.

Nu vrees ik m alleen een beetje voor de batterij van de desire, ik koop zon toestel natuurlijk voor internetten, apps etc, maar natuurlijk ook gewoon als telefoon

Ik wil dus gewoon dat de telefoon een dag meegaat.
Vriend van mij zegt 3/4 dag gebruik te kunnen maken van zijn desire en dan moet de telefoon aan de lader.

Wordt de batterij duur door rooten en roms verbeterd of juist niet?

Is de galaxy S veel beter met zijn/haar batterij?

De toestellen zijn vrijwel identiek op een paar ‘kleine’ dingetjes na, zoals interface, flits etc

Enn.. heb ik aan 1 GB data genoeg? whatsapp is geen probleem maar meer browsen, auto updaten etc etc
Wat is een aanrader??

Bewerkt (5 januari 2011 14:32)
Tostie

Tostie

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 18:31

Ik heb de Samsung Galaxy S. Ik ben er erg blij mee. Kan heel veel, ziet er mooi uit. Ik heb hem ge-root, met OCLF lag fix er op. Batterij gaat snel op, maar het is dan ook een smartphone. Meestal is mijn telefoon aan het eind van de dag op, maar dan staat ook vrijwel de gehele dag Wifi aan en ben ik lekker filmpjes aan het kijken op youtube. Even Angry birds. En gewoon lekker er mee spelen. Redelijk intens gebruik dus.
Wat ik doe is mijn telefoon opladen naast mijn bed. Als ik in bed lig en nog even op youtube wil kijken of muziek wil luisteren zit hij gewoon in de oplader. Persoonlijk heb ik dus geen issues met de batterij (uiteraard hoe langer een batterij mee gaat, hoe beter!)

Tostie

Bewerkt (5 januari 2011 18:31)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 18:35

ikzelf heb de Desire, mijn vrouw heeft onlangs de Galaxy S genomen. Ik probeer haar nu te overtuigen dat we beter kunnen ruilen ;-)
Ik redt makkelijk 1 dag op een accu met mijn Desire, zij haalt er ruim 2 dagen mee.
Ik zou voor de Galaxy gaan.

Bewerkt (5 januari 2011 18:35)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 21:06

Dus de galaxy heeft een betere batterij dan de desire.

Enige voordeel van de desire is dus eigenlijk dat het van htc is (ondersteuning) en dat het sense heeft.

Heb ik aan 1 GB genoeg voor data?

Bewerkt (5 januari 2011 21:06)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 21:09

Niet alleen de battery duur is beter, ook het gevoel van de interface vind ik veel soepeler. Ook het feit dat de menu- en de backbutton onder het scherm touchbuttons zijn werkt heel fijn. En een net iets groter scherm dan de Desire.

1 GB is voldoene, mits je niet iedere dag een uur video gaat streamen, maar voor normaal gebruik is het voldoende.

Bewerkt (5 januari 2011 21:09)
Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 427
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 21:22

De Desire is naar mijn mening een betere. Heb een Samsung ervaren van mijn nichtje en ervaar de desire toch als een iets rapper toestel. De lag merk je echt die Samsung heeft. (Is op te lossen door diverse andere trucjes natuurlijk) Ook vindt ik dat de Desire een beter gevoel heeft in de hand dan de Samsung.
De onderste toetsen welke bij de Desire echte druk toetsen zijn en bij Samsung touchbuttons dat is een persoonlijke voorkeur van merk. Beide functioneren zoals het hoort. Ook zal ik niet twijfelen aan de deugdelijkheid van beide toestellen daar de verkoopzijfers hier ook genoeg over zeggen. 2 Goede degelijke toestellen welke je op eigen gevoel zou moeten kiezen. Probeer in de winkel een Samsung en een Desire naast elkaar in je handen te krijgen. Dan krijg je altijd bij 1 van beide een voorkeur.

Ik geef de voorkeur aan HTC Desire. Ook vanwege de gebleken goede service en support die ze hebben. Geen ervaring met Samsung dus kan ik ook niet oordelen.

gr,

Bewerkt (5 januari 2011 21:22)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 21:30

Laat ik het zo stellen, ik vind beide telefoons prima! Wat mij betreft even goed. Maarr, de batterij van de desire zet me aan het denken.
Mijn vriendin heeft ere gister een nieuwe gekocht en die haalde amper het einde van de dag bij niet eens heel intensief gebruik, ze werkte gewoon die dag. dus alleen auto update, whatsapp en enkele internet sites. Als beide toestellen nagenoeg hetzelfde zijn maar de batterij van de samsung echt beter is zal ik waarschijnlijk daarvoor kiezen, elke avond gooi ik de telefoon in de lader maar ik wil zeker wel de dag halen!
Smartphones vragen nou eenmaal veel energie maar een volle dag is een must voor mij

Bewerkt (5 januari 2011 21:30)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 22:13

werkt gps trouwens inmiddels op de galaxy?
En hoe is de death grip, verschillende filmpjes laten de death grip zien en vergelijken deze met de iphone 4..

Bewerkt (5 januari 2011 22:13)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 10:17

Deathgrip ? Ik dacht dat dit een android forum was een geen wow forum

Ja met de deathgrip geef je 10.000 atk power door met je unique lvl 80 elf staff gold platinum in het kwadraat. Maar nu weer on-topic

Bewerkt (6 januari 2011 10:17)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 19:07

Geen serieuze antwoorden, mensen die ervaring hebben met het toestel?

Bewerkt (6 januari 2011 19:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren