Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gabriel1949

gabriel1949

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 3 september 2010
  • 13:29

Beste mede lezers,
Zou het niet goed zijn om eens een plaats in te ruimen waar mensen hun snelheid kunnen vermelden.
b.v. van de laatste 10 die uitgekomen zijn en iedereen wel dezelfde app gebruikt om te snelheid te zien.
Model toestel Soort abonn. internet bij wie snelheid waar opmerking bos/gebouw

Wat bereiken we daarmee!
Voor velen duidelijkheid in het soort pakket, daarnaast zien de leveranciers dat de vinger aan de pols gehouden wordt.
Want hoe vaak wordt je toch weer iets belooft en dan klopt de snelheid voor geen meter
maar je betaald er b.v. wel € 14,95 voor.

Kortom een soort hulp voor iedereen hier te gaan creeren om te zien of men de beloofde snelheid ook plm. leverd (omstandigheden in acht genomen houdend)

Gabriel:cry:

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 3 september 2010
  • 15:51

Beetje nutteloos toch? Al bekend:

Vodafone: Beste mobiele netwerk dat je kan hebben (iedereen mee eens?)
T-Mobile: Eigen de slechtste, weinig ontvangst, snelheid valt tegen?? (mee eens?)
KPN: Goed voor de opvulling van het gat tussen T-Mobile en Vodafone (mee eens?)

Kort samengevat, dat was het? Ik vind dat idee, ik wil het niet meteen wegwerpen hoor (ideeen zijn nooit slecht en altijd welkom!), een beetje tijdverspilling

Voor de rest is een mobiele provider sectie waar je al je informatie kwijt kunt: Providers

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
ansje

ansje

• Lid sinds 03 februari 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 13:16

wat een waan idee dat vodafone het beste netwerk heeft,nou dan moet je eens goed om je heen vragen, gaat zeker alleen op voor Sneek.

Bewerkt (22 september 2010 13:16)
West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 18:59

Laatste 3 uitslagen HTC Desire @ Vodafone:

2.17mb/s
2.46mb/s
en 1.68 mb/s

@Ansje doe jij deze resultaten maar eens na met KPN. Vodafone heeft het grootste 3,5G netwerk van nederland…

Bewerkt (22 september 2010 18:59)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 19:54

Leander;38535
Beetje nutteloos toch? Al bekend:

Vodafone: Beste mobiele netwerk dat je kan hebben (iedereen mee eens?)
T-Mobile: Eigen de slechtste, weinig ontvangst, snelheid valt tegen?? (mee eens?)
KPN: Goed voor de opvulling van het gat tussen T-Mobile en Vodafone (mee eens?)

Kort samengevat, dat was het? Ik vind dat idee, ik wil het niet meteen wegwerpen hoor (ideeen zijn nooit slecht en altijd welkom!), een beetje tijdverspilling/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Voor de rest is een mobiele provider sectie waar je al je informatie kwijt kunt: Providers

Nee ben ik het niet mee eens nee. Als je vodafone hebt in mijn omgeving heb je hele slechte dekking.
Ook is het zo dat KPN landelijk de meeste dekking heeft. Vraag me eigenlijk wel af waar je je info vandaan hebt. Als ik dat mag weten.
In mijn ogen is KPN dus het beste wat je kan hebben. Aangezien dekking het belangrijkste is.

Ontopic: Als je snelheden wilt weten van je verschillende providers hebben wij daar forums voor.
Providers

Bewerkt (22 september 2010 19:54)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 22:49

Het is goed om te weten wat de snelheid is van het internet, maar er zijn een aantal beperkingen bij het in kaart brengen. De locatie is zeer belangrijk voor de behaalde snelheid. Om echt een goede test te kunnen doen zou je alle aanbieders op dezelfde plek moeten testen. Maarja, ben je altijd op dezelfde plek? Lijkt me niet, anders zou het geen ‘mobiel’ heten lijkt me.

Wat je wel kunt doen is de dekkingskaarten Googlen van alle aanbieders. Dan krijg je al een aardig idee. heb ik ook gedaan alvorens ik besloot dat voor mijn omgeving Hi de beste aanbieder is.

Bewerkt (23 september 2010 22:49)
JonatanRoose

JonatanRoose

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 08:13

Zover ik weet heeft KPN inderdaad de grootste dekking, wat voor iemand die veel belt of smst erg belangrijk is.
Maar internetsnelheden durf ik niet te zeggen.

Verder heb ik BEN aangezien zij de goedkoopste zijn, en via het KPN netwerk werken.
Internet heb ik nog niet geprobeerd aangezien ik tot nu toe genoeg heb aan mijn Wi-Fi

Telefoon: HTC Desire

Bewerkt (24 september 2010 08:13)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 12:07

Ik sluit de boel dit draadje.
Categorie Providers is er voor dit idee.

Bewerkt (24 september 2010 12:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren