Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 429
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 09:50

@frank. Je hebt wel een punt. Nu moet ik toegeven dat ikzelf het meeste via tapatalk doe. Dan is de AW reader ideaal om alle nieuwtjes bij te houden. Komt er een interessant item voorbij dan pas duik ik het forum op.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
aVirulence

aVirulence

• Lid sinds 18 maart 2009
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 20:43

Ik heb hier deze week nog over zitten denken. En ja, ik had de post wel gelezen. Ik vond het in eerste instantie wel een goed idee, maar blijkt dat, naar mijn idee, na wat langer nadenken niet te zijn.

Ik ken gebruikers die de artikelen alleen direct lezen als ze echt ‘brekend’ nieuws geven. Andere artikelen worden eens op een dag, of zelfs eens in de week gelezen. Voor die mensen is het dus niet logisch om alle artikelen als gelezen te markeren. Ook denk ik dat pklijzing gelijk heeft met dat er geen ander apps zijn die gelijksoortig gedrag vertonen. Ik denk dat ook dat het niet verstandig is om a-typisch Android-app gedrag te vertonen. Dat doen al genoeg andere apps in de Market. :-)

Incolumis

Incolumis

• Lid sinds 02 september 2009
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 13:52

ik weet zo effe niet meer welke apps dat deden, maar er waren wel degelijk apps die het konden.

HTC Hero -> Samsung Galaxy S2 -> Samsung Galaxy Note -> LG Nexus 5 & Asus Nexus 7 2012

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren