Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ThomasHaenen

ThomasHaenen

• Lid sinds 19 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2015
  • 12:45

Hoi! Ik heb laatst een Androidworld-artikel mogen schrijven over 4G bij Nederlandse providers (hier). Dat artikel werd redelijk positief door jullie ontvangen, dus ik ga de komende maanden nog wat meer artikelen over providers en abonnementen schrijven. Bij voorkeur gaan die artikelen over onderwerpen die de lezers van Androidworld interessant vinden, dus als jullie vragen of ideeën hebben zijn ze welkom.

In dit topic wilde ik jullie graag vragen wat jullie willen weten over abonnement, providers, mobiel internet en alles wat daarmee heeft te maken. Ik heb een paar ideeën die sowieso aan bod komen komend jaar (zie hieronder), maar als iets jullie voorkeur heeft of als er iets totaal anders is wat ik mis dan kan ik er mee aan de slag. Alle feedback welkom!

Mogelijke artikelen
- Is een sim-only abonnement met los toestel goedkoper dan een ‘gewoon’ abonnement?
- Je abonnement op vakantie: hoe bel en internet je goedkoop in Europa en de rest van de wereld?
- Alternatieven voor KPN, T-Mobile en Vodafone: welke sim-only providers zijn het interessantst?
- Wat is 4G+ en wanneer kan ik het gebruiken?

- Of… een onderwerp wat jullie interessant lijkt

thelo

thelo

• Lid sinds 15 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2015
  • 13:26

Misschien een artikel over de toekomst van het kabelnet met in het achterhoofd de opkomst van glasvezel.

ThomasHaenen

ThomasHaenen

• Lid sinds 19 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2015
  • 10:14

thelo
Misschien een artikel over de toekomst van het kabelnet met in het achterhoofd de opkomst van glasvezel.
Bedankt, maar ik denk dat ik me voorlopig vooral focus op mobiele netwerken. Androidworld draait vooral om smartphones en tablets, dus dan zijn mobiele providers waarschijnlijk net iets relevanter. Toch bedankt! Wellicht in de toekomst

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren