Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

strikkie

strikkie

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 november 2014
  • 14:15

Vrijdag heb ik de nieuwste mobiel van Samsung aangeschaft, de Gear S.

De suggestie werd neergezet dat het een horloge is die geheel op zichzelf kan werken maar dat blijkt dus niet waar te zijn.

Als je hem aandoet heb je een Samsung mobiel nodig waar de app Gear op draait om de horloge te kunnen activeren, dat wordt dus nergens vermeld of ik heb er grandioos over heen gekeken.

Batterij duur in vergelijk met de eerste Gear die ik gekocht heb is slecht, de batterij is snel leeg.

Ik kreeg ook een bericht op de horloge te lezen dat alle functionaliteiten werden stopgezet omdat de horloge te warm geworden was, je kan op dat moment dan ook helemaal niks met het mobiel dan alleen maar wachten tot dat hij weer afgekoeld is en dat voor een horloge ter waarde van 400 euro….

Ik zou heel graag een artikel op jullie site willen lezen met jullie bevindingen er in en ik zie graag de reacties van andere gebruikers van deze horloge tegemoet.

Jammer is dat de gear horloge omdat deze op Tizen draait niet echt op jullie site aanwezig is, het klopt, jullie zijn een android site maar toch het valt in mijn ogen toch voor het grootste gedeelte in de android smartwatch/mobiel categorie.

Ik vind jullie site (buiten de grote hoeveelheid reclame) (ja ja jullie moeten ook de boel draaiende houden I know) super en het zou zo fijn zijn als jullie de site kunnen uitbouwen met een Smartwatch gedeelte.

Ik hoop snel iets van de Gear S op jullie site te kunnen lezen.

Mvg.
Hans Strik

M.v.g.
Hans Strik

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren