Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 21 mei 2013
  • 15:13

Misschien handig om een topic te maken waar we onze opmerkingen/bugs/etc kunnen posten?
Jullie zijn waarschijnlijk nog volop bezig, maar het helpt de admins ook een overzicht te krijgen.

Puntjes die mij al opvallen (in Firefox):
- Veel stijling weg in bestaande topics
- Kan geen Quote of Reply doen in een topic
- Forum topics onduidelijk met de “door …” erachter
- Geen knop om naar laatste pagina te gaan
- Als je naar de laatste pagina in een topic gaat is deze soms leeg, waardoor je naar de voorlaatste pagina moet gaan om het laatste bericht te lezen
- Openen in nieuw tab (Ctrl+klik) werkt niet

Een admin mag dit topic gerust naar een betere plek zetten

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 21 mei 2013
  • 15:27

opmerkingen en ideëen zijn altijd goed. zo kan het forum verbeterd worden. Hou er echter rekening mee dat het overzetten een hele operatie is en nog niet alles vlekkeloos verloopt.

Bewerkt (21 mei 2013 15:28)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 21 mei 2013
  • 15:45

Inderdaad, wel zijn er een boel dingen nog te doen, dus dit heeft tijd nodig. Ik wens de admins en staff succes met het harde werk. En tof dat ik mee mocht testen

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 16:19

Natuurlijk is de site niet in 1x perfect, er zijn inderdaad nog verbeterpunten.
Momenteel vind ik het vooral vervelend dat er verkeerde data staan bij forumposts, maar dat zal met de import te maken hebben, evenals de datum die aangeeft wanneer een gebruiker is ingeschreven.

Daarnaast gaat het verhogen of verminderen van de reputatie van een gebruiker niet helemaal lekker. De pagina waar je heen wordt gestuurd is niet echt mooi afgewerkt, maar ik vind dat er eigenlijk beter gewerkt kan worden met een pop-up ofzo, het zou niet nodig zijn om je huidige pagina te moeten verlaten.

Maar chapeau voor de nieuwe site en ik begrijp dat er nog aan gewerkt wordt!

Bewerkt (21 mei 2013 16:20)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 17:59

De eerste opzet bevalt prima hoor, af en toe een beetje wennen maar dat zal met de tijd wel komen en inderdaad het overzetten kost tijd en heel veel geduld. Hier wiebelt het beeld nogal als je verspringt, maar neem aan dat ook dat met het overzetten te maken heeft. En zoals gewoonlijk zijn wij als forum bezoekers zodra ook maar iets online staat er als de kippen bij. Dus doe maar rustig aan hoor.

Samsung Galaxy S7 Edge

satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 18:13

Ziet er leuk uit deze opzet. Overigens kan ik met de browser opera niet inloggen op het forum. Als ik mijn gegevens invul word ik vanzelf weer uitgelogd.
Chrome werkt prima.

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 18:29

Forum werkt niet via de Tapatalk..

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 19:38

Huh, de nieuwe lagout? Te wit, dat ik de zonnebril draag…
Waar zijn mijn emailinstellingen??? Ik verwacht van ene bezoeker een PM…wat een zoektocht…bareuuh…

niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 21:50

Tot nu toe zeg ik vind het helemaal niks, idd zoals hierboven veelste wit en ik vind het allemaal niet echt overzichtelijk. Ik klik misschien 2 a 3 topics aan en wil dan echt weer weg. De vertalingen vind ik dan wel weer erg grappig Root = Wortel Sicky = vastklevend of zoiets

Kijk na het weekeinde nog wel een keer maar tot nu is het voor mij te onoverzichtelijk, onrustig. Kan mezelf er niet toe verzetten om rustig het forum te doorbladeren.

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 21 mei 2013
  • 22:15

Vindt het zelf ook niet echt een vooruitgang, vindt dat ze een beetje naar de kant van tweakers op zijn gegeaan, die hebben ongeveer hetzelfde uiterlijk, vond de oude androidworld beter,

Even om nog een bug te melden, de datums van ingeschreven kloppen ook niet, dit is namelijk veel eerder gebeurd in mijn geval, maar ook bij andere gebruikers

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren