Bedankt voor de suggestie! De shop gaat binnenkort sowieso volledig veranderen, dus dan worden dit soort zaken allemaal meegenomen. Het is nu een ‘ondergeschoven kindje’ qua uiterlijk en actualiteit, maar dat gaat zeker veranderen! Nog even geduld dus…
Uhmmmm…. Android?
Ook viel het me op als je op een product zat, en dan bij bijvoorbeeld accu's dat je zo niet in een keer terug kon.
Je moest dit via backspace, of de terugknop van de browser doen.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Ook hier is mijn vorige antwoord op van toepassing, op dit moment gaan we niets meer aanpassen, dit is allemaal verholpen met de nieuwe shop!
Uhmmmm…. Android?
Dat snap ik, maar het waren de kleine puntjes die mij opvielen.
Omdat je zegt dat de shop binnenkort veranderd gaat worden, dacht ik dat ze er (nog) niet mee bezig zijn.
Dan zijn dit mooie puntjes om te verwerken.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Hoe dan ook, bedankt voor de feedback!
Uhmmmm…. Android?
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo.
Ik was net aan het kijken in de AW-Shop, Android accessoires | Androidworld | Android shop
Zag dat daar alle toestellen los stonden, ze stonden in de volgorde van HTC-LG-MOTEROLA-SAMSUNG-SONY.
Misschien is het een idee om daar een (ontzichtbare) tabel te maken met daarin de merken van de telefoons, en als je erop klikt dat je dan door kunt klikken naar je eigen telefoon.(Als deze er is)
Dit lijkt me iets overzichtelijker, zelf had ik mijn S3 zo gevonden met de zoekfunctie ctrl+f / f3.
Het is maar een voorstel, een beetje voor het uiterlijk.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two