Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 10:25

Zelfs als er een oplossing is gevonden, is er altijd een reële kans dat dit niet zo is voor elke gebruiker die er mee geconfronteerd word. Daarom is het belangrijk dat er in dat zelfde topic nog de mogelijkheid blijft bestaan om vragen en aanvullingen te doen. Ook als het een oud draadje is. Dat draadje komt dan immers automatisch terug bovenaan staan. Op die manier zal de wildgroei van onderwerpen min of meer beperkt worden. Wil er iemand toch een nieuw draadje starten. Ook geen probleem.

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 februari 2013
  • 11:14

[QUOTE=adriaantje;382482] Wil er iemand toch een nieuw draadje starten. Ook geen probleem.[/QUOTE]Jawel, zelfde vraag/probleem dient aangesloten te worden bij het topic en niet een nieuw topic starten. Voorbeeld: Zodra er een nieuwe update uitkomt worden er tig nieuwe topics hierover gestart terwijl ze allemaal over hetzelfde gaan. Ander voorbeeld: Kijk eens hoeveel topics er lopen over accu problemen. Inmiddels zijn het er zoveel dat ze het forum overheersen. Zodra iemand maar denkt dat zijn accu niet lang genoeg meegaat, ik zie bijvoorbeeld topics over accu's die 2 dagen meegaan en dat is dan nog niet lang genoeg, hup er wordt weer een nieuw topic gestart. Allemaal die topics gaan over hetzelfde probleem en er worden dezelfde oplossingen aangedragen. Toch blijven mensen het nodig vinden om maar weer een nieuw topic te starten op zoek naar het wondermiddel waarmee een accu een week meegaat (terwijl het een smartphone is die gebruikt dient te worden waarvoor hij is en dus niet alle functies maar uitzetten en het echt geen kwaad kan, juist zelfs beter is, om hem elke dag aan de lader te hangen). Voordat dit ook weer een accu-topic wordt: Dit was alleen ter voorbeeld dat het dus niet de bedoeling is om voor dezelfde vragen/problemen/opmerkingen maar een nieuw topic te starten.

fredje8

fredje8

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 11:17

pklijzing;382315
kan natuurlijk altijd in de titel worden gezet zodra er inderdaad een oplossing is gevonden. Daar is geen tijdsduur of aantal Likes voor nodig. De topicstarter zal dat alleen wel zelf moeten doen/bijhouden.

Ik wil dit doen met de discussie:
http://www.androidworld.nl/forum/ideeenforum/45904-probleem-met-uitloggen-van-androidworld.html
die ik zelf heb aangemaakt. Maar hoe verander je de titel?

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 februari 2013
  • 11:21

[QUOTE=fredje8;382498]Maar hoe verander je de titel?[/QUOTE]Ga naar Bericht bewerken - Meer opties en dan kun je het onderwerp veranderen.

fredje8

fredje8

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 11:44

Is gelukt! Bedankt!
Ik heb geschreven na het onderwerp omdat niet iedereen akkoord is voor het ervoor te schrijven.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 17 februari 2013
  • 14:47

In feite moet dat dan een van de regels worden hier. Net als het feit dat je probleem moet aangeven in de titel. Alleen "Probleem" of "Vraag" helpen niet. Maar dan ga je kijken naar: "Probleem met het rooten van mijn Samsung Galaxy S Plus" of " Vraag over de gevolgen van rooten van mijn Samsung galaxy S Plus" en indien de TS een bevredigend antwoord heeft gekregen dan krijg je zoiets als: "[Opgelost] Probleem met het rooten van mijn Samsung Galaxy S Plus" of "[Beantwoord] Vraag over de gevolgen van rooten van mijn Samsung Galaxy S Plus". Het systeem is erg handig maar er zit wel weer een kans in dat zodra er een user komt en de regels volgt en dus zijn of haar vraag in het zelfde topic zet waar een [Opgelost] of [Beantwoord] staat dan is de kans zeer groot aanwezig dat een antwoord op die vraag van de gebruiker uitblijft en er als nog een nieuw topic moet worden aangemaakt. Elk voordeel heeft zo z'n nadeel zeg ik altijd maar. :)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren