Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 09:28

De Show Off thread telt ondertussen al 64 pagina's, en ik zie regelmatig eens een nieuw gezicht in deze thread. Het is misschien een idee om eens een AW theming wedstrijd te organiseren, met een eventueel een paar leuke prijzen. Het gaat alleszins een mooi uithangbord zijn op de frontpage om te laten zien hoe hard je android kan customizen :thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 8 januari 2013
  • 13:38

Of een leuke homescreen van de week alert

Vind alleen dat er (nog) niet genoeg homescreens worden aangemeld, we hebben wel 64 pagina's
maar het aantal over de gehele tijd is karig.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 8 januari 2013
  • 13:44

Best een leuk idee zo'n dergelijke wedstijd.
Echter zijn de meeste homescreens samenraapsels van iconen, wallpapers, etc die op het internet te vinden zijn en geen eigen makelij.
Maar indien iemand zich geroepen voelt om dat te organiseren en eventueeel prijzen beschikbaar te stellen dan wil Androidworld daar best aandacht aan besteden op de frontpage.

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 17:00

pklijzing;372227
Echter zijn de meeste homescreens samenraapsels van iconen, wallpapers, etc die op het internet te vinden zijn en geen eigen makelij.

Daar heb je wel een punt, maar de combinatie van alle gevonden dingen op internet kan weer zorgen voor een uniek concept.

De organisatie op zich wil ik wel op mij nemen, en een artikel schrijven voor op de frontpage. Echter voor prijzen kan ik niet zorgen, tenzij iemand tevreden is met een afgeleefde HTC Desire, of een paar half werkende SD kaartjes

Het idee van een ‘homescreen van de week’ (of maand) is op zich ook al een leuk idee om wat aan populariteit te winnen…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren