Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 1 december 2012
  • 13:51

Doe het hetzelfde als tweakers? Tweakers heeft een abonnement van 15 euro per jaar, en dan is heel Tweakers voor die gebruiker reclame-vrij.
Dan heb je dus de mensen die willen betalen tevreden(geen ads!), en de mensen die dat niet willen bekijken de advertenties.

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 december 2012
  • 15:40

jelleruben;362473
Ik snap niet echt waarom, mensen hier over klagen, men hoeft geen geld te betalen om raad, tip en ideeën op te doen op dit forum, wat is het probleem dat er wat banners op de website staat. Webhostig en dataverkeer naar de server is niet gratis.. En moet betaalt worden.

De handtekening van Mrjraider is groot maar heb daar ook niet zo'n problemen mee, gewoon erover heen lezen. Ik vindt hem persoonlijk wel leuk..

Minoes;362368
Misschien ook een de clip handtekening ietsje kleiner maken :shy:

Marvin;362497
Handtekeningen heb ik uit gezet. Super-irritant soms en het voegt meestal niks toe.

DaveDH;362530
Kan er misschien voor sig's/handtekeningen een aparte topic gestart worden?

Deze topic is bedoeld om te kijken of er animo is om door de gebruikers een vrijblijvende donatie potje op te stellen zonder dat daar iets van verplichtingen of een extra privilege voor donateurs bij komt kijken, donatie staat in mijn optiek voor iets kado geven zonder er iets voor terug te verwachten, (ja als het een haalbaar idee is om de banners kwijt te raken natuurlijk).

Omdat er gezeurd werd over mijn gemaakte handtekening heb ik deze verwijderd aangezien er gelijk een mod op me nek zat. Persoonlijk vind ik dit gezeik zeer onterecht want er was geen hond die er last van had.

Het zelfde geld voor de banners. Als een handtekening max 600x100 mag zijn dan vind ik dat die stomme reclame banners ook zo groot mogen zijn en dan ook geen pixeltje meer.
Ik gebruik niet voor niets adblock plus.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6184
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 1 december 2012
  • 15:55

Mrjraider;362564
Omdat er gezeurd werd over mijn gemaakte handtekening heb ik deze verwijderd aangezien er gelijk een mod op me nek zat. Persoonlijk vind ik dit gezeik zeer onterecht want er was geen hond die er last van had.

Het zelfde geld voor de banners. Als een handtekening max 600x100 mag zijn dan vind ik dat die stomme reclame banners ook zo groot mogen zijn en dan ook geen pixeltje meer.
Ik gebruik niet voor niets adblock plus.
Zodra er voor die handtekening wordt betaald dan mag hij net zo groot worden als de reclame-banners(let op de knipoog)

Minoes

Minoes

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 19:10

Mrjraider;362564

Het is/was niet mijn bedoeling je in de problemen te brengen, sorry. Een handtekening moet kunnen, vind (persoonlijk) een tekst voldoende maar zoals je die nu heb, oke.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 1 december 2012
  • 19:43

Oké kan er dan nu eindelijk een aparte handtekening topic worden aangemaakt en weer on-topic gaan ?

Dankjewel .

Minoes

Minoes

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 20:35

DaveDH;362268
Nu komt er bij mij meteen een aantal vragen, vragen zoals; hoeveel geld verbruikt Androidworld?
Ligt eraan of de eigenaar/beheerder hier openheid aan wil geven, een richt bedrag zal wel enig inzicht geven.

Stel dat we een rekening openen, wie gaat dan over het beheer ervan (zeer waarschijnlijk de eigenaar)?
Een mogelijke boekhouder/rekeninghouder die dit bijhoud onder toezicht van eigenaar. Vraag: betalings mogelijkheden b.v. Ideal, zijn alhier kosten aan verbonden?

Wordt er speciale dingen uitgereikt aan donateurs (in mijn ogen hoeft dit niet, dit wordt allemaal op vrijwillige basis gedaan!)?
Niet nodig.

Wordt er op de site publiekelijk bijgehouden hoeveel en/of door wie er gedoneerd is?
Nee, privacy van donateurs is geboden mede wegens vrijwillige basis storting. Bij openheid zou je ander “verplichten” mee te doen.
Dit mede ook dat niet iedereen een vast bedrag per maand/kwartaal kunnen overmaken.

Misschien een tabel waarin wordt bijgehouden of er maandelijks aan het minimum voldaan is om uit de rekeningen te komen ?
Openheid bedrag per maand/kwartaal is optie. Moch een streefbedrag zijn behaald voor een maand/kwartaal, overige bedrag kan geboekt worden naar volgende periode. Een klein overschot bedrag zou als reserve buffer kunnen dienen voor onverwachte prijsverhoging.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren