Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 30 november 2012
  • 12:30

Ik zit nu een aantal dagen het topic te volgen over de klachten omtrent de banners die deze forum gebruikt om aan geld te komen om de goede service die Androidworld geeft te blijven aanbieden. Vervolgens kwam er bij mij een opmerking boven water die mij ook een goed idee gaf. De titel zegt het eigenlijk al, ik wil namelijk een geldinzamelingsactie op touw zetten waar men geld kan doneren om deze site draaiende te houden zodat men minder last heeft of kan gaan hebben van reclame. Nu komt er bij mij meteen een aantal vragen, vragen zoals; hoeveel geld verbruikt Androidworld? Stel dat we een rekening openen , wie gaat dan over het beheer ervan(zeer waarschijnlijk de eigenaar ) ? Wordt er speciale dingen uitgereikt aan donateurs ( in mijn ogen hoeft dit niet, dit wordt allemaal op vrijwillige basis gedaan ! ) ? Wordt er op de site publiekelijk bijgehouden hoeveel en/of door wie er gedoneerd is? Misschien een tabel waarin wordt bijgehouden of er maandelijks aan het minimum voldaan is om uit de rekeningen te komen ?
Zo zullen er vast wel nog meer vragen en ideeën komen dus plaats ze hier gerust

Ook zou ik het op prijs stellen als er meer mensen bereid zijn om(periodiek) een kleine donatie te doen dit hier aan te geven zodat men kan zien of dit een haalbaar concept is . Mensen die geen donatie willen en/of kunnen doen hoeven voor mij dit niet laten weten want anders wordt het zeer waarschijnlijk een warboel van posts en een hele discussie van meningen over de motivatie om wel of niet te doneren . Blijf in de achterhoofd houden dat dit op vrijwillige basis gebeurd(als dit gebeurd dan) en er niemand scheef wordt(mag) worden aangekeken als hij/zij niet doneert .

Nou kom op mensen en bevrijd Androidworld van de banners !

Dave

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 12:44

Je vergeet er bij te vermelden dat de kosten elk jaar weer terug komen!!!

Ik heb zelf 2 forums gehad en ik weet hoe duur het is :money:

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 13:23

Affiliate marketing is blijvende inkomsten. Bij een donatiesysteem moet je hopen dat men elke maand bereid is te sponseren en niet 1 maand geld geeft en 6 maanden later weer. Voor Androidworld zou een donatiesysteem wel goed zijn voor extra benodigde inkomsten maar het is geen goed alternatief voor affiliate banners.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 30 november 2012
  • 14:41

Het vervelende van donaties is dat “men” na een donatie vaak ook direct inspraak meent te moeten hebben op het dagelijks reilen en zeilen van een forum. Dat zou een slechte zaak zijn. Daarnaast kosten donaties ook meteen een boel administratie.

Ik zeg: zoek een goede sponsor (of een paar) die direct willen sponsoren of laat de banners in tact.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 30 november 2012
  • 17:15

DaveDH;362268
Ik zit nu een aantal dagen het topic te volgen over de klachten omtrent de banners die deze forum gebruikt om aan geld te komen om de goede service die Androidworld geeft te blijven aanbieden. Vervolgens kwam er bij mij een opmerking boven water die mij ook een goed idee gaf. De titel zegt het eigenlijk al, ik wil namelijk een geldinzamelingsactie op touw zetten waar men geld kan doneren om deze site draaiende te houden zodat men minder last heeft of kan gaan hebben van reclame. Nu komt er bij mij meteen een aantal vragen, vragen zoals; hoeveel geld verbruikt Androidworld? Stel dat we een rekening openen , wie gaat dan over het beheer ervan(zeer waarschijnlijk de eigenaar ) ? Wordt er speciale dingen uitgereikt aan donateurs ( in mijn ogen hoeft dit niet, dit wordt allemaal op vrijwillige basis gedaan ! ) ? Wordt er op de site publiekelijk bijgehouden hoeveel en/of door wie er gedoneerd is? Misschien een tabel waarin wordt bijgehouden of er maandelijks aan het minimum voldaan is om uit de rekeningen te komen ?
Zo zullen er vast wel nog meer vragen en ideeën komen dus plaats ze hier gerust

Ook zou ik het op prijs stellen als er meer mensen bereid zijn om(periodiek) een kleine donatie te doen dit hier aan te geven zodat men kan zien of dit een haalbaar concept is . Mensen die geen donatie willen en/of kunnen doen hoeven voor mij dit niet laten weten want anders wordt het zeer waarschijnlijk een warboel van posts en een hele discussie van meningen over de motivatie om wel of niet te doneren . Blijf in de achterhoofd houden dat dit op vrijwillige basis gebeurd(als dit gebeurd dan) en er niemand scheef wordt(mag) worden aangekeken als hij/zij niet doneert .

Nou kom op mensen en bevrijd Androidworld van de banners !

Dave

De banners die de website in leven houden zijn prima het gaat ons eerder om de banners die de hele website beïnvloeden en de zooi naar beneden trekken. Veder is de admin bezig geweest met de banners en ik heb nu een banner in beeld van coolblue die niet de website naar beneden trekt maar gewoon netjes gelijk blijft.
Het nadeel van donaties is al gezegd: “Vrijwillig”.

Laat de banners/reclame lekker staan ik erger me er niet aan en de banners die 10 km lang zijn de website beinvloeden mogen wel weg en/of worden vervangen door normale banners.

Minoes

Minoes

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 18:11

Misschien ook een de clip handtekening ietsje kleiner maken :shy:

jelleruben

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 08:17

Ik snap niet echt waarom, mensen hier over klagen, men hoeft geen geld te betalen om raad, tip en ideeën op te doen op dit forum, wat is het probleem dat er wat banners op de website staat. Webhostig en dataverkeer naar de server is niet gratis.. En moet betaalt worden.

De handtekening van Mrjraider is groot maar heb daar ook niet zo'n problemen mee, gewoon erover heen lezen. Ik vindt hem persoonlijk wel leuk..

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

skabelpunk

skabelpunk

• Lid sinds 15 november 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 10:32

Gewoon tapatalk gebruiken en je ziet geen enkele banner.
Misschien is het een idee om af en toe een gesponsord artikel te plaatsen? Beste mobiele deal oid.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 1 december 2012
  • 10:57

jelleruben;362473
De handtekening van Mrjraider is groot maar heb daar ook niet zo'n problemen mee, gewoon erover heen lezen. Ik vindt hem persoonlijk wel leuk..

Handtekeningen heb ik uit gezet. Super-irritant soms en het voegt meestal niks toe.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 1 december 2012
  • 13:32

Marvin;362497
Handtekeningen heb ik uit gezet. Super-irritant soms en het voegt meestal niks toe.
Kan er misschien voor sig's/handtekeningen een aparte topic gestart worden?

Deze topic is bedoeld om te kijken of er animo is om door de gebruikers een vrijblijvende donatie potje op te stellen zonder dat daar iets van verplichtingen of een extra privilege voor donateurs bij komt kijken, donatie staat in mijn optiek voor iets kado geven zonder er iets voor terug te verwachten, (ja als het een haalbaar idee is om de banners kwijt te raken natuurlijk).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren