Leuk initiatief, kunnen wij erg waarderen!
Buiten het feit dat hij nu even niet meer lijkt te werken is het wellicht een optie de titels klikbaar te maken. Daarnaast is de achtergrond van het logo niet helemaal correct, daar staat ook de ‘menubalk’ nog in (blauwe balk).
Ben ook benieuwd naar mening van de andere leden…
Uhmmmm…. Android?
Lijkt me een heel mooie extra toepassing, zo gebruik je Chrome op zijn best!
Ik ga hem, als ik weer eens achter mijn pc zit, meteen installeren.
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
leuk gedaan! ik ga deze wel gebruiken.
ik deel de mening van Ruud. Het voelt intuïtief als de titels klikbaar zijn..
leuke toevoeging zou een notificatie van nieuwe artikelen zijn (vergelijkbaar bij de tapatalk plugin van chrome die weergeeft wanneer er een nieuwe pm binnen komt).
ik heb net de nieuwe versie geuploud v1.3 daar heb ik te klikbare titels toegevoegd
Mijn complimenten, leuk gedaan……
Ziet er gaaf uit! Goed werk!
De Reader werkt echt hardstikke snel op me Alcatel
Daniel Bink;394437Ik denk dat jij de officiële Androidworld Reader app die in de Play Store staat bedoeld want voor zover ik weet is het nog niet mogelijk om extensies op Android Chrome te installeren.
De Reader werkt echt hardstikke snel op me Alcatel
pklijzing;394453
Ik denk dat jij de officiële Androidworld Reader app die in de Play Store staat bedoeld want voor zover ik weet is het nog niet mogelijk om extensies op Android Chrome te installeren.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
De app staat in de Chrome Web Store!!
Nieuwe versie (v1.3)
Changelog
5344
Androidworld.nl Reader
Laatste nieuwsberichten van Androidworld.nl. Dit is een Beta versie van Androidworld.nl Chrome Reader by Caspar Duijsens. Niet officeel! Er is ook een Tweakers.net versie van deze reader.
Download:
Chrome Web Store
https://chrome.google.com/webstore/detail/lpgipkfnaieedjinaphcfkopfcolpoin
Stappen voor het toevoegen van extensies van andere websites
5345
Androidworld.nl Reader
Download:
.xpi V1.3
http://miderva.com/chrome/androidworld/awreaderfirefoxv1.3.xpi
Sommige mensen hebben problemen onder de Chrome versie meld dit dan hier! (met het versienumer van google chrome)