Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fafieke

Fafieke

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 10 september 2012
  • 11:55

Okee, ik waag het erop om van onderwerp te veranderen…
Misschien staat deze vraag helemaal niet op zijn plaats maar ik heb een ideetje.
SGS3 heeft toch zo'n supercoole handigheid: hij herkent je ogen en zolang die op je scherm gericht staan gaat je gsm niet in standby… super handig bij het versturen van sms-jes waar je even over moet nadenken bvb :p
Nu vraag ik me af of er niet zo'n app kan gemaakt worden die hetzelfde doet met alle gsm's met frontcamera.
Mijn HTC Sensation heeft zelfs zo'n truukje om je scherm te unlocken via gezichtsherkenning… waarom geen stapje verder gaan?
Ik krijg het heen en weer van zo'n scherm dat constant zwart wordt maar ja, een mens wil ook batterijtjes sparen he?

Voila se… wie krijgt dit voor mekaar? o_O

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 10 september 2012
  • 12:12

Volgens mij bestaan dergelijkse apps al, ik zou er even op Googlen of in de Market zoeken als ik jou was. Ik ben geabonneerd op een aantal feeds van sites die hier niet besproken mogen worden, en daar zie ik regelmatig dit soort apps voorbij komen. Zelf heb ik ze nooit geprobeerd omdat ik Screen On als app heb, daarin kan ik alle apps aanvinken waarvan ik wil dat bij gebruik ervan het scherm aanblijft. Zelfde werking, ander principe.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6199
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 10 september 2012
  • 12:13

@ Fafieke,

Dit topic gaat over een Androidworld app, staat in het Ideeënforum wat gaat over Heb jij ideeën, suggesties op of aanmerkingen op Androidworld.nl in zijn geheel? Wij horen het graag van je!, dus jouw vraag hoort hier niet thuis.
Gelieve die vraag in het juiste forum te stellen.

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 9 november 2012
  • 22:35

Bumb

Ik gebruik dagelijks met plezier de androidworld app. Maaaaar er zitten ineens reclames in. Dat was mij echt onduidelijk. Ik kan het niet goed van een artikel onderscheiden. Daarnaast wil ik jullie graag betalen om geen reclames meer te zien is dat een mogelijkheid in de toekomst?

Bewerkt (24 april 2013 15:50)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 10 november 2012
  • 16:01

raydekok;356500
Bumb

Dat was mij echt onduidelijk. Ik kan het niet goed van een artikel onderscheiden.

Net als op de frontpage staat er ‘ADV’ voor, hetgeen voor advertorial staat, maar wij zullen bekijken of we het in de toekomst duidelijker kunnen weergeven.

Daarnaast wil ik jullie graag betalen om geen reclames meer te zien is dat een mogelijkheid in de toekomst?

Wellicht, maar willen aan de andere kant de content in principe gratis blijven aanbieden! Staat ook op het lijstje!

Uhmmmm…. Android?

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 10 november 2012
  • 16:53

Ruud;356644
Wellicht, maar willen aan de andere kant de content in principe gratis blijven aanbieden! Staat ook op het lijstje!

Mee eens hoor en snap ik het is alleen best onduidelijk de eerste keer zonder dat je weet dat er reclame komt.

Nieuws kan gratis blijven maar je kan misschien betalen voor geen reclame.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren