Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 16:00

Zoals jullie zien aan mijn aanmeld datum ben ik nog maar kort op dit forum en ik heb al heel veel geleerd van alle info en tips die ik heb gelezen.

Vòòr mijn pas afgesloten nieuwe abo door overstappen , had ik een fijne Samsung Wave (1e type) met het helaas niet van de grond gekomen Bada.(logisch vanwege het geweldige Android:p)
Daar waren, zeker in vergelijking met de Androidmarkt, natuurlijk niet zo heel erg veel apps voor te vinden.

De apps voor Android geven me het gevoel van een kind in een snoepwinkel, zò veel keus voor alle mogelijke dingen die je leven leuker of handiger maken.

Helaas wordt je , naar mijn mening, ook een tikkie tureluurs van al die apps die voor 1 onderwerp zo ontzettend veel verschillende apps-ontwerpers hebben, de 1 nog mooier en handiger dan de andere.:confused:

Volgens mij wil iedereen de beste app hebben voor de functie die hij wil gebruiken…. maar om nou alles te gaan downloaden van 1 soort app om er zo achter te komen welke de beste is?

Zou een poll dan niet een goed idee zijn? Met 13.618 actieve leden op dit moment lijkt me dat toch een aardig betrouwbaar resultaat opleveren……

Bewerkt (11 maart 2012 16:00)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 maart 2012
  • 16:09

Je kunt zelf een poll starten als je wilt

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 21:37

Zelf starten? Ha! maar ik ben dus juist de beginner op android!:p
Hoe moet ik dan weten welke apps voor de selectie in aanmerking komen? En mijn vraag was algemeen… er zijn natuurlijk ook app-categorieën die mij niet intresseren, en andersom zijn er die anderen niet intressant vinden.

Als er dus een hoofdonderwerp komt met daarin de mogelijkheid om zelf tot zo'n 20 of 30 apps van 1 functie toe te voegen dan komt dààr dus een uitslag uit.
De reviews die ik nu soms zie toegevoegd aan een app zijn even vaak positief als negatief of al vrij oud waardoor je weer denkt dat een nieuwere app beter is. Maar dan kan ik weer twijfelen aan mogelijke kinderziektes omdat ik ook regelmatig lees over gsm's die vastlopen of na update van een app ineens vreemd gaan werken.

Ik denk dat je als groot forum een grote plaats kan innemen in een betrouwbare test van apps…. of zijn jullie bang dat de site te druk bezocht gaat worden en de server het niet aan kan?

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren