Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6236
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 oktober 2011
  • 12:41

Marvin;223647
Ik was er al bang voor gezien het soortgelijke gezeik op tabletworld. Mag die categorie aub uit de lijst met ongelezen berichten weg? Het forum is al druk zat zonder dat er 10 berichten per dag op komen die ook al op de voorpagina staan…
Gaat wel wat ver om te zeggen dat het “gezeik” is omdat jij het niks vind. Er zijn leden die het wel handig vinden als deze artikelen op het forum staan.

Bewerkt (5 oktober 2011 12:41)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 5 oktober 2011
  • 12:50

Patrick, ik vind 't prima dat die categorie er is, maar mag het a.u.b. uit de lijst met “nieuwe berichten”? Dagelijks komen er een paar honderd nieuwe berichten op het forum, moeten die 10 tot 20 nieuwe topics per dag er ook nog bij? Daarnaast zijn er legio leden die de artikelen al via de speciale AW app zien. En als die, net als ik, altijd direct naar “nieuwe berichten sinds laatste bezoek” gaan, dan zien ze die dingen weer. Het is onoverzichtelijk en voegt m.i. niets toe - maar daarover verschilden we ook in het tabletworld forum al van mening.

Overigens, “er zijn leden die het wel handig vinden…”… heb je daar onderzoek naar gedaan of verzin je dat zelf?

Bewerkt (5 oktober 2011 12:50)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6236
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 oktober 2011
  • 12:56

Je zegt het zelf al: “een paar honderd nieuwe berichten”, zoveel maken die 10 - 20 extra dan ook niet uit.
En voor jou moet deze categorie weg uit “Nieuwe berichten”, een ander wil “Off-topic” er niet tussen hebben staan, weer een ander zit niet te wachten op de nieuwe berichten van de Galaxy S.

En dat leden het wel handig vinden is niet uit onderzoek gebleken maar uit de vragen hierover.

Bewerkt (5 oktober 2011 12:56)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 6 oktober 2011
  • 09:41

Een paar honderd nieuwe berichten ja, maar geen paar honderd nieuwe topics. Overigens ken ik ook forums waar je als gebruiker zelf aan kan geven in welke categorieën je geïnteresseerd bent en welke niet. Die laatste worden dan in “nieuwe berichten” niet getoond.

Bewerkt (6 oktober 2011 09:41)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 6 oktober 2011
  • 15:32

Het handige van die blogposts op het forum is volgens mij dat als je in het forum iets zoekt, dat ook de nieuwsartikelen worden doorzocht. Alleen nu staat maar zo'n klein stukje van het artikel er op dat dat nut voor mij wegvalt(net die inleidingsalinea waar nooit wat nuttigs in staat).

Waarom hebben jullie gekozen voor zo'n klein stukje?

Bewerkt (6 oktober 2011 15:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren