Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

KatrienSeye

KatrienSeye

• Lid sinds 28 mei 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2016
  • 20:56

Hallo

Ik zit met een probleempje. Ik heb huawei y550 en ik wilde mijn gsm terug zetten naar de fabrieksinstellingen. 
Ik ga dus naar Instellingen -> Backup en Fabriekinstellingen –> en daar heb ik volgende dingen aangevinkt: 
* Back-up maken van gegevens, WI-FI wachtwoorden en andere instellingen naar Google servers 
* Automatisch teruzetten (In een back-up opgeslagen instellingen of andere gegevens herstellen als ik een toepassing opnieuw installeer.)

Ik had mijn back-upaccount aangemaakt en nu was ik er zeker van dat alles daar werd opgeslagen en ik het nadien terug kon zetten.

Ik klikte dus op "Terug naar fabrieksinstellingen'.

Mijn gsm werd afgesloten en hij startte terug op en vroeg de taal enz…

Hij begon daarna allee apps die standaard op een telefoon staan bij te werken. 

Ik heb hem even laten doen. Daarna ging ik op zoek naar al mijn apps die mijn telefoon normaal gezien vanzelf opgeslagen had. Ik zag ze nergens staan en mijn contactenlijst was leeg. 
In mijn contactenlijst stond dat ik mij moest aanmelden bij een account. Dit deed ik met het account dat ik moest aanvinken om al mijn gegevens en apps op te slaan. Maar hij zegt dat er een probleem is opgetreden bij de communicatie met de Googleservers.

Ik zocht op internet hoe ik mijn apps en gegevens die ik had laten opslaan op een Google account terug kon zetten na een back-up en 'terug naar fabrieksinstellingen'. Op een site zei men dat ik naar instellingen moest gaan daarna naar accounts: Google. Ik moest op mijn account klikken en rechtsboven op 'Nu synchroniseren'.

Dit deed hij, alle apps en contacten en persoonsgegevens, … werden gesynchroniseerd. Hij was klaar en ik ging kijken en vond nergens mijn apps en contacten bleven leeg. 

Ik ging in de Play Store whatsapp bv installeren. Ik moest mijn inloggevens geven, dit lukte maar ik had geen enkele contacten meer in staan.

Dus nu is mijn vraag: hoe zet ik mijn opgeslagen gegevens terug op mijn gsm?
Kan iemand me aub helpen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke Groeten Katrien

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren