Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pvdk

pvdk

• Lid sinds 13 november 2015
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2016
  • 11:33

Hallo, wat vervelend dat u zoveel problemen ervaart. Deze telefoon valt nog onder de 2 jaar fabrieksgarantie. Ik wil u dan ook adviseren om onder de fabrieksgarantie een nieuwe telefoon proberen te claimen. hierbij dient u natuurlijk wel bewijzen aan te leveren, het is te adviseren om zoveel mogelijk bewijzen te leveren, dus ook even foto's enzo erbij. Ook kunt u deze thread erbij vermelden. Vervolgens kunt u via hier proberen aanspraak te maken op fabrieksgarantie: https://www.certimark.nl/merk/huawei/ Ik vind het erg vervelend dat u zoveel problemen ervaart maar ik hoop dat er uiteindelijk toch een passende oplossing geboden kan worden. Met vriendelijke groet, Booy

Beste Booij
Ten eerste nog de beste wensen 
Een mw van Huawei  genaamd Loes,  heeft 't nagekeken,  er is n nieuw  Mainboard  geplaatst in mijn mobiel
VOOR kerst is er iemand met verstand  van mobiele aan de slag gegaan 
het toestel stond op te laden, ging aan uit?
Weer lopen er apps vast
Vandaag zondag kreeg ik de mobiel niet aan
Kon alleen kiezen vliegtuigstand  etc gekozen   opnieuw opstarten,  doet dit al 30 minuten! !!!
Haal de batterij er maar uit?!?!
Geef wederom de klachten aan van vastlopen apps bij Huawei via messenger, reageert ene Joe, fijn dat je mobiel weer werkt? ??
Die man mag klanten helpen?? Maar deze hr leest niet goed 
En zag bij 't schoonmaken van batterij en scherm dat er nog barst in scherm zit
Wat ik in 8 mond niet voor elkaar krijg, krijgt reparatie dienst  offff  phonehouse  wel voor elkaar! ! Nl n barst 
Bvd vr gr Petra 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren