Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pvdk

pvdk

• Lid sinds 13 november 2015
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 23:37

HUAWEI de GROOTSTE OPLICHTERS. die er bestaat
Weten mensen geen eens normaal te behandelen!
Je belt gewoon maar ff 16.80€ voor service van NIKS. Iedereen wimpelt je af!!
Vraag me af; zou er NU WEL GEREAGEERD worden?!?!?!
Ben benieuwd, heb deze nu 8 mnd, 8 te lang!!!
Ben benieuwd wie dit gaat afhandelen. Van klantenservice naar hoofdkantoor, tot nu toe niemand! Zeggen geen manager of hogerhand te hebben. Nou radar weet er wel raad mee.
N zeer teleurgestelde ex klant met nog vastzittend aan die mobiel

Bewerkt (14 november 2015 08:48) | Taalgebruik in titel aangepast
EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 14 november 2015
  • 11:30

Goedendag pvdk,

Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt met Huawei. Om je te kunnen helpen is het voor ons handig om te weten wat er mis is en waar wij je mee zouden kunnen helpen. Dus zou je ons kunnen vertellen wat er mis is?
Ik kan je misschien niet direct helpen omdat ik deze telefoon niet heb, maar heb wel goede contacten en kan daarmee je misschien helpen.

Met vriendelijke groet,

Erik Onnes

pvdk

pvdk

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 november 2015
  • 15:55

Beste Eric
Lief U reactie
Mails verdwijnen spontaan na 1 1/2 dag en
Bijna continue moet ik apps sluiten, ze reageren niet, zelfs als ik hier aan t tikken ben dan valt veelaltoetsen bord weg. Als de apps vast lopen dan willen ze niet sluiten, krijg ze niet weg of n zwart scherm en na n tijdje de oicoontjes terug.
Maar t kan ook zijn dat ik de batterij eruit moet halen. Soms als de mobiel is opgeladen dan valt deze uit.
Belt er iemand dan reageerd de mobiel niet.
Kortom ik begrijp er nix van. Ik heb deze al 4@5 x gereset met huawei en 1x met phone house. Die zeiden ook dat er veel klachten waren over dit type.
Maar goed doordat ik geen 2de mobiel heb, kan ik hem slecht missen ivb met ziekte. Ik moet standbye blijven voor mail en telefoneren dat t ziekenhuis mij kan bereiken.
Ja ik heb n oude telefoon maar zonder internet.
En helaas zit ik ook niet in de positie om er één bij te kopen. Vanwege wsn! Als u begrijpt wat ik bedoel?
Ik hoop dat u n oplossing weet, want st budget was niet blij met mijn extra bellenvan €16.80 in oktober. En dan nog niet gesproken over contacten november.
Helaas stuurde de ene medewerker me daar heen de ander daarheen en vervolgens kom je bij hoofdkantoor en die verbreken zo de verbinding. Bel je terug en ze zien je nr dan nemen ze niet op of verbreken weer verbinding
Daarom sorry ben ik niet te spreken over Huawei!!
Bvd vr gr Petra

Bewerkt (14 november 2015 16:01) | vergeten te melden dat ook mails spontaan na 1 1/2
booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 14 november 2015
  • 23:37

Beste pvdk.
Wat vervelend dat u zoveel problemen heeft met uw toestel.
Ik zal u hierbij verder proberen te helpen. Ik vermoed dat de software opnieuw flashen effectief zal zijn. Ik zal even wat meer informatie moeten zoeken over uw toestel maar safe mode zou ook nog het probleem kunnen onthullen. Ik zal u morgen even verder op weg proberen te helpen.

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

pvdk

pvdk

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 november 2015
  • 23:52

Beste Booy
Ik dank u hartelijk
Bvd vr gr Petra

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 16 november 2015
  • 15:50

Beste Petra,
Ik heb het ook even doorgestuurd naar Huawei.

Ik kan namelijk helaas geen beschikbare firmware vinden op de website.

Ik wil u wel nog even vragen of u toevallig weet of het opeens misging, bijvoorbeeld na het veranderen van een instelling, iets verwijderen, aanpassing aan de sd kaart of na iets gedownload/geinstalleerd te hebben?

Er kunnen natuurlijk meerdere oorzaken zijn en daarom is een diagnose belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

pvdk

pvdk

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 november 2015
  • 19:30

Beste Booy
Ten eerste zeg maar je
Ren tweede toen ik de telefoon nieuw kreeg en ging insyaleren via de playstore toen gingen er allerlei rare dingen gebeuren.
Maar bij mijn emailaccount verdwenen al na 2 dagen mijn ingekomen mails
En na vele ma;en gebeld te hebben en gemaild wist niemand t meer en ws dachten ze doei, wamt niemand reageerde meer. zelfs mijn nr wat je kreeg voor correspondentie was in ene noet meer daar
Dus bleef bellen en niemand wist wat, ja een mw vertelde dat de software was gecrached????
bvd vr gr PetrA

gewoonjacques

gewoonjacques

• Lid sinds 12 november 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 november 2015
  • 20:57

Het geheugen van mijn Huawei loopt snel vol. Voorgesteld is om te rooten.
Graag uitleg hoe dat moet.voor een:
Huawei U95110E
android versie 4.04

groetjes
Jacques

Jacques

pvdk

pvdk

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 november 2015
  • 22:47

Hallo Jacques
Wat is rooten????
En idd hoe moet dit
Heb deze mobiel al 4x gereset met huawei en 1x met PHONEHOUSE.
Die waren niet blij, daar ze elke x ook niet meer wisten hoe je apps kon terugkrijgen. En ook vaak functioneert mijn toetsenbord niet. Jammer genoeg.
Gr van mij

pvdk

pvdk

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 november 2015
  • 22:52

Ik zag wat rooten betekent, alleen n nadeel!! Je garantie is dan weg of terwijl verlopen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren