Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dejongjohan

dejongjohan

• Lid sinds 04 maart 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2016
  • 20:15

Gisteren mijn Huawei Watch binnen gekregen, een werkelijk prachtig ding, wil alleen niet connecten via Bluetooth, alles geprobeerd, zelfs via de helpdesk, ook die kwam er niet uit. Connecten en pairen gaat goed, maar daarna is communicatie en zichtbaarheid weg. Geprobeerd op verschillende telefoons, zowel mijn vrouw als ik hebben een P8, ook niet op een Samsung. Had de mogeliikheid hem op te sturen voor "reparatie". Ik vind het wel jammer, temeer omdat je ziet dat andere gebruikers wel enthousiast zijn en het goed werkt. Hij is retour afzender, wacht wel een maandje en bestel hem dan nog wel eens opnieuw en hoop dat ik dan wel een goed werkende krijg. Johan
Beste Johan, Ik had vorige week ook even dat probleem, ik had toen factory reset gedaan en opnieuw pairen, werkte daarna weer prima.
Ik heb de factory reset meerdere malen geprobeerd, echter zonder succes, dus denk gewoon eentje met een foutje erin, bovendien bij een andere aanbieder 50 euro goedkoper en dat is snel verdiend !
ik hoop en denk dat de ervaringen met de nieuwe wel goed zullen zijn.

Bewerkt (9 april 2016 00:22) | Foutje in tekst
dejongjohan

dejongjohan

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2016
  • 15:44

Inmiddels de Huawei Smartwatch besteld bij Coolblue, een dag later in huis en een werkelijke verademing.
Deze werkt in 1 keer goed, nu een paar dagen in bezit en ik ben er meer dan tevreden over. Echt een waanzinnig horloge !!
Ik hoop dat ik hier een hoop plezier van ga hebben, plus het feit dat hij 50 euro goedkoper was maakt een hoop goed.

Maartenb

Maartenb

• Lid sinds 20 december 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 6 april 2016
  • 22:47

Ben je nog steeds happy met je horloge ? Hoor graag van je wat er heel goed werkt en wat misschien nog beter kan.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 8 april 2016
  • 10:52

Ik ben nog steeds erg blij met de WatchHeb er helaas nog geen MM op aangezien het weer eens aparte firmware heb waardoor ik vermoedelijk weer moet gaan flashen. Weet nog niet eens of dit mogelijk is en of de download beschikbaar is hiervoor. En dan zou ik ook eerst op toestemming moeten wachten

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

dejongjohan

dejongjohan

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 april 2016
  • 00:17

Voor mij geldt hetzelfde, ik heb ontzettend veel plezier van de smartwatch, het werkt gewoon goed en krijg veel positieve reacties van de mensen die hem zien.
Ik draag hem voornamelijk s'avonds en zet hem  daarna uit, hierdoor hoeft hij niet zo vaak op de lader.
ook de stemopdrachten werken buitengewoon goed, evenals het handsfree bellen via het horloge.
Bovendien is het een sieraad om te dragen.
Kortom een aanrader !!

Bewerkt (9 april 2016 00:19) | Aanvulling
strikkie

strikkie

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2016
  • 10:52

Hallo Allemaal,

Tot nu toe heb ik altijd (lees 2) smartwatches van samsung gekocht maar ik wil er eentje die op androidwear draait. ik denk er over om een Huawei watch te kopen maar ik wil niet geld uitgeven om er achter te komen dat er een maand later een nieuwe uitkomt.

Weet iemand wanneer de nieuwe watches van Huawei uitkomen.

Gr.
Hans

M.v.g.
Hans Strik

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren