Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lowie

lowie

• Lid sinds 22 juni 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 09:35

Deze vraag is vast vaker gesteld, sorry, ik ben net lid.
Mijn adroid huawei telefoon geeft van aan dat hij te weinig geheugen heeft. Ik kan dan geen apps downloaden. Ik ga dan meestal naar apps beheren en doe: gegevens wissen bij apps zoals: nu.nl, nos, rtlnieuw en apps die ik net gebrukt heb. Verder heb ik Clean Master die ook wat geheugen vrij maakt.
Mijn vraag is: hoe krijg ik op een definitieve manier meer geheugen?

groeten, Lowie

Ik heb een sd kaart waar al mijn gedownload apps en muziek op staan; alleen de muziek die ik gekocht heb kan ik nergens vinden; koop voorlopig dus geen muziek meer.

Bewerkt (22 juni 2014 10:01) | iets vergeten
Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 18:16

Het telkens gegevens wissen is niet nodig, dit vertraagd alleen de app omdat die dan alles opnieuw moet binnenhalen. Bij nieuws apps en sociale netwerken (facebook!) heeft alleen cache wissen zin, dit komt omdat je nieuws en/of berichten meestal maar een keer leest. Waar heeft u deze muziek op gekocht… Bij welke muziekdienst?
Als oplossing zou zijn om van bepaalde apps een kleinere variant te gebruiken, zeg maar in plaats van offici��le facebook app te gebruiken gebruik je fast facebook of een van de andere vervangers. Ook zou nog een mogelijkheid kunnen zijn om Google Newstands te gebruiken (daarin zijn Nu.nl en Nos en meer in ge��ntegreerd). Hierdoor heb je de losse apps dus niet meer nodig.

Als laatste oplossing zou rooten (administrator rechten verkrijgen) een mogelijkheid zijn, maar ik weet niet wat uw smartphone-skils zijn en of dat daardoor verstandig is voor u. Hiermee zou je dan bepaalde systeem-apps mee kunnen verwijderen.

lowie

lowie

• Lid sinds 22 juni 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2014
  • 19:58

Bedankt Gilles voor je nuttige tips; ik ben nog een beginner….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren