Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

GAF

GAF

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 16:12

Hallo,

Sinds een week heb ik een Tomtom Go 500 (2013). Deze heeft een smartphone-connect functie, waarmee je middels de databundel met je smartfoon gebruik kunt maken van Tomtoms livediensten. Hiertoe moet je eerst je smartfoon pairen met de TT. Dit lukt niet bij mij. Wél vindt de TT de foon van een bezoeker van mijn buren, maar mijn eigen foon, een Huawei G300, met Android 4.0.3 (stock), vindt de TT niet. Ik heb gezocht in het menu naar bluetooth tethering, maar hier vind ik niets van. Hierop heb ik enkele apps uit de playstore, tussen de 5 of 10, gebruikt, maar met geen van allen kon ik bluetooth tethering inschakelen.

Wat kan ik (nog meer) doen om Bluetooth tethering op mijn Huawei G300 mogelijk te maken, zodat ik gebruik kan maken van Tomtoms Liveservices?

Wie kan en wil mij (op weg) helpen?

B.v.d.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 17 juli 2013
  • 16:16

Specifiek onderwerp voor de Huawei. Bij deze verplaatst naar Huawei toestellen forum.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

GAF

GAF

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 13:48

Ik heb vanmorgen van een mede-Tweaker op GoT de bevestiging gehad dat de laatste Custom Rom (Cyanogenmod/MoDaCo) wél Bluetoth tethering ondersteunt!!!!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren